SabrinaOlsen skriver:
Hej Ladies 
Den anden var en fejl.. *Hov hov*
- Hoooold kæft jeg er stolt af mit nye arbejde, også selv om jeg bliver råbt af, svinet til, skubbet og endda spyttet på - men jeg føler virkelig jeg taler for de stakkels mennesker og ærlig talt når jeg så bliver skubbet eller andet, så gøre det mig sku bare endnu mere stærk til at ville det her! Hvor har jeg ondt af de mennesker der ikke har 1min til bare at høre hvordan verden ser ud - dem der ingen penge har, det er forståeligt - men dem der bare sure mennesker giver mig styrke ( Så hvis du er en af dem, så tusind tak - men jeg opgiver ikke!)
Jeg ved godt jeg ikke kan redde denne triste verden, men jeg kan være med til at prøve 
Dette link vil føre jer ind til det jeg personlig synes er det sejeste "CareDanmark" har gjort for de mennesker, og det lykkes sku! 
http://www.care.dk/index.php/spare-lane-grupper
Skulle i være nysgerrige og ville vide mere er i velkommen til at skrive til mig 
I må endelig ikke blive stødt over dette indlæg, det igen bare min mening og holdning
Men vil gerne høre jeres 
Knus og rigtig god weeeeekend 
Så er jeg vist en af dem der giver dig styrke 
Jeg HADER de der sælgere/underskriftsindsamlere der står i gågaden... jeg bliver så skide irriteret når man ikke kan få lov at gå i fred, når jeg føler jeg skal zig-zagge igennem gågaden for ikke at blive "trukket til side".
Det har egentlig ikke noget at gøre med at jeg ikke gider at støtte forskellige gode sager, overhovedet ikke, det har bare noget at gøre med at jeg gerne SELV vil have lov til at bestemme HVORNÅR jeg gør det... og det kan simpelthen ødelægge mit ellers gode humør, når jeg skal hyggeshoppe oppe i gågaden og der så er nogen der vil fortæller mig om sultende børn, voldsramte kvinder eller andet i den dur..
JA, jeg skal nok støtte! Og gør det da også... og så især dem der samler ind på de der store indsamlingsdage....
Men lad mig da gå i fred når jeg lige går og hygger mig!
Nå det er ikke ment så slemt som det måske kan lyde, og det er skrevet med et smil på læben 
Men dejligt at du er så glad for dit job.... det er nok ikke alle (læs mig) der ville kunne klare det