gode ideer til en kage til en 10 årig pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.890 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

ChatH

Hmm skal lave en kage her til den 29 til en pige der bliver 10 år-- hvad kan jeg lave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

otlitrom

Min kærestes søster på 10 tænker kun i Hello Kitty-baner. Så det er min idé

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

Chatarina skriver:

Hmm skal lave en kage her til den 29 til en pige der bliver 10 år-- hvad kan jeg lave??

Alt efter hvad hendes interesser er så syntes jeg du skal lave en kage efter det...

Hvis hun er en hestepige - jamen så skal kagen da uden tvivl være med heste/hesteting

Spiller hun batminton - jamen så noget i den stil osv.

Held og lykke med kagen, håber du vender tilbage med hvad det bliver til og måske et lille billede...

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

Pia. skriver:

Alt efter hvad hendes interesser er så syntes jeg du skal lave en kage efter det...

Hvis hun er en hestepige - jamen så skal kagen da uden tvivl være med heste/hesteting

Spiller hun batminton - jamen så noget i den stil osv.

Held og lykke med kagen, håber du vender tilbage med hvad det bliver til og måske et lille billede...

ja det er selvfølgelig rigtigt. hun spiller håndbold og går til teater. men ideerne er der ikke lige

hun ønsker sig en ipod så havde også det i tankerne

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Min kærestes søster på 10 tænker kun i Hello Kitty-baner. Så det er min idé

uhh uden at sige noget grimt så er hun så meget enebarn fordi der er 17 år imellem dem. og hun leger ikke og virker nærmest som en lille voksen

Anmeld

21. januar 2011

MORJESPERSEN

prøv www.festkage.dk der kan du finde masser af insprition...

held og lykke med kagen

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

uhh uden at sige noget grimt så er hun så meget enebarn fordi der er 17 år imellem dem. og hun leger ikke og virker nærmest som en lille voksen

Ja, så er det nok ikke liiiige Hello Kitty vi skal have fat i

Anmeld

21. januar 2011

TTM

Chatarina skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt. hun spiller håndbold og går til teater. men ideerne er der ikke lige

der er jo den klassiske, med en halv håndbold..

Hva med de klassiske masker fra Teater-verdenen? de må kunne googles, kunne bare ikke lige finde dem... de er fra det græske (mener jeg) tragedie/komedie...

er en ipod kage ikke for "kedelig"?? Mere hvis hun ikke så lige får sådan en.....

Du kunne også lave en kage med alle 3 ting på?

Bare et par ideér....

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

Chatarina skriver:

Ja en ipod kage er da også en rigtig god og sjov idé - sådan en ligger der vist allerede her inde - mener jeg, hvis du altså ikke allerede har set den, så er der måske lidt idéer at hente ...

Hvis hun spiller håndbold - har hun så ikke en favorit spiller - så kunne man lave en håndbold trøje med det numer på...

Glæder mig til at se hvad det ender med...

Anmeld

21. januar 2011

Mussi30

Jeg bruger som regel www.cakecentral.com når jeg kigger efter idéer

Men pas på, det er en tidsrøver Man bliver helt opslugt af det. Jeg har mange gange brugt flere timer på at stjæle idéer

Her er lige et par forslag:

Teaterkage

Et bestemt teaterstykke-kage

Eller hvad med en bare vildt fantastisk kage uden tema

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.