Skal jeg også tage kalk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

annec

Hej

Er i uge 10+6 nu, og jeg tager de der GraVitamin, men skal jeg også tage noget andet? Fx. kalk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Sofia

Du skal tage jern. Kalk skal du kun tage hvis ikke du får nok kalk gennem din kost Så det kommer an på hvor mange mælkeprodukter du får, broccoli osv.

Anmeld

21. januar 2011

Mka

annec skriver:

Hej

Er i uge 10+6 nu, og jeg tager de der GraVitamin, men skal jeg også tage noget andet? Fx. kalk?

Hvis du drikker fx mælk eller spiser ost, er der ingen grund til kalk. Fra uge 20 skal du tage jern. Og hvis du ikke får nok fisk så spis fiskeolipiller

Nu jeg tager bare matas kostilskud til gravide ( de skulle være lige så gode som gravitamin, bare meget billigere), jern og fiskeolie ( koncentreret omega 3 )

Anmeld

21. januar 2011

Frejsmor

Mka skriver:

Hvis du drikker fx mælk eller spiser ost, er der ingen grund til kalk. Fra uge 20 skal du tage jern. Og hvis du ikke får nok fisk så spis fiskeolipiller

Nu jeg tager bare matas kostilskud til gravide ( de skulle være lige så gode som gravitamin, bare meget billigere), jern og fiskeolie ( koncentreret omega 3 )

Ved ikke om det bare var en slåfejl måske - men man skal nu tage sine jern-piller fra uge 10 af..

Så TS.. Du skal tage jern ved siden af din gravitamin, og som andre har sagt er det kun nødvendigt at supplere med andet som kalk og fiskeolie, hvis du ikke får nok igennem den daglige kost...

Anmeld

21. januar 2011

annec

Okay, tak for hjælpen

Anmeld

21. januar 2011

annec

Okay, så jeg skal tage jern fra nu af?

Jeg drikker mælk og sådan, men spiser ikke så meget fisk?

Anmeld

21. januar 2011

Moar2011

Til mit JM besøg, sagde hun hvis man spise ost, mælk og fisk. skal man ikk tag andet end jern og gravitamin. - alt andet var "spild" af penge.

Anmeld

21. januar 2011

Mka

SkrukNu skriver:

Ved ikke om det bare var en slåfejl måske - men man skal nu tage sine jern-piller fra uge 10 af..

Så TS.. Du skal tage jern ved siden af din gravitamin, og som andre har sagt er det kun nødvendigt at supplere med andet som kalk og fiskeolie, hvis du ikke får nok igennem den daglige kost...

Ja præcis uge 10

Anmeld

21. januar 2011

Mka

annec skriver:

Okay, så jeg skal tage jern fra nu af?

Jeg drikker mælk og sådan, men spiser ikke så meget fisk?

Jep jern nu  Jeg får stort set ikke fisk, andet end en fiskefilet i ny og næ  Så det jo ikke meget fisk derfor tager fiskeolie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.