Mens. smerter i starten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har brug for jeres gode råd eller i hvertfald jeres oplevelser.

Jeg er i dag 4+6, men jeg syntes at jeg har mens. smerter. Jeg har et meget følsomt underliv, så jeg ved ikke om det er det som gør det en smule værre.

Jeg får noget som hedder litinus som skal hjælpe min krop med at holde på det, da min læge gerne ville have dette da jeg har haft flere biokemiske. Jeg har dog aldrig før testet positivt så mange dage i træk.

Håber at det giver en smule mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Clisolka

Jeg havde mens. smerter fren til ca. 8. uge

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Jeg havde mens. smerter fren til ca. 8. uge

Det er virkelig frusterende at have For man tænker hele tiden, at nu kommer tante rød. Men når jeg får litinus vil min mens. ikke komme som normalt.

Skal have taget blodprøve i dag og mandag for at se om det vokser som det skal. Men Der er lang tid til svar på tirsdag. Jeg kan slet ikke finde ro i kroppen.

Anmeld

21. januar 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Kan godt forstå at du er en smule bange/udtryk men hvis det kan hjælpe dig har jeg under mine 4 gravidteter haft det også på den måde i starten hvor jeg var i trivel om min mens. ville komme el. ej men den kom heldigvis ikke.

Håber det bedste for dig....

Anmeld

21. januar 2011

Clisolka

Åååh jo det er lang tid at vente. Kan tydeligt huske jeg hver dag gik rundt "nu kommer mens..." - men det gjorde det ikke her   Det var mere ubehageligt at rende rundt med de smerter især da jeg havde testet positiv, men jeg fik at vide, at det var meget normalt

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Kan godt forstå at du er en smule bange/udtryk men hvis det kan hjælpe dig har jeg under mine 4 gravidteter haft det også på den måde i starten hvor jeg var i trivel om min mens. ville komme el. ej men den kom heldigvis ikke.

Håber det bedste for dig....

Det er jeg nemlig, øv altså.

Men det er dejligt at læse at i er flere der har oplevet det samme.

Det trøster en del så håber jeg også at jeg er en af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.