Jeg kan næsten ikke tage mig sammen til noget som helst i øjeblikket

Der er så mange ting der kører rundt i hovedet på mig og det gør desværer at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til noget som helst.
Mandag til onsdag var jeg syg. Jeg kastede op og havde dårlig mave og når man er hjemme på barsel kan man bare ikke rigtigt få hvilet, da jeg jo også skal tage mig af Ida. Martin har sindsygt travlt på arbejde og havde ikke tid til at blive hjemme. Så det var nogle rigtige hårde dage.
Så er der jo alt det møg med huset. Vi venter stadig

For 14 dage siden fik vi besked om at advokaten /kurator havde godkendt vores bud og gerne ville sælge. Hun skulle bare lige have underskrevet nogle papire af nogle investorer (som har penge tilgode) inden hun kan underskrive købskontrakten. Vi fik beskeden at det ikke burde tage mere end et par dage, men nu 14 dage senere venter vi stadig. Og det tager på kræfterne. Hvis det hele falder på plads skal vi jo overtage 1/2 -20111 så der er jo ikke længe til.
Derudover skrev jeg et anonymt indlæg for et stykke tid siden om min mor der havde været ude for et grimt overfald

Med tiden husker min mor mere og mere omkrig dette overfald og det bliver bare værre og værre. Til at starte med taklede hun det hele meget flot, men efter et møde på hendes arbejde hvor de gemmegik dagen, så slog det klik for min mor. Hun fik det pludseligt meget dårligt, om fik svært ved at trække vejret. Efter 4 dage med konstant hovedpine gik hun til lægen og da han målte hendes blodtryk fik han et chok. Det lå på 220

Min mor er nu i medicinsk behandling, men har det stadig ikke godt. Jeg ringer til hende hver dag for at sikrer mig at hun er okay og tror jeg ser hende en 3-4 gange om ugen iøjeblikket.
Martin bliver 30 på søndag og jeg kan godt mærke at jeg skal tage mig selv gevaldigt sammen for at få holdt denne fødselsdag. Imorgen lørdag kommer Martins famillie og fejre ham, og søndag kommer min famillie. Nu har jeg da endelig fået gjort rent og i eftermiddag skal jeg have handlet ind.
Så jeg mangler overskud i øjeblikket

Jeg kan godt mærke at jeg skal tage mig gevaldigt sammen for at komme igang og få lavet noget. Derfor kører jeg også på lavt blus herinde iøjeblikket. Jeg får læst lidt, men er desværer ikke så god til at svarer.