hvordan skal jeg forklare hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Anonym trådstarter

hjælpe??? det der glasur agtigt noget man pynter med ser ud som om det er trykket ud med sprøjte som pynt hvad er opskriften og hvordan gør man kan det passe det er det der hedder frosting????? håber i vil hjælpe haster lidt til min venindes barnedåb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hjælpe??? det der glasur agtigt noget man pynter med ser ud som om det er trykket ud med sprøjte som pynt hvad er opskriften og hvordan gør man kan det passe det er det der hedder frosting????? håber i vil hjælpe haster lidt til min venindes barnedåb

Inde under alle de tråde med madopskrifter, madlavning m.m kan du helt sikkert finde råd, vejledning og opskrifter på frosting.
Jeg har set mange tråde tit med netop det emne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

Polkaprik

Det hedder Royal icing og er en glasur er der lavet med past æggehvider og flormelis. Det kan tage lidt tid at få konsistensen helt rigtig for det må hverken være for tykt eller for tyndt

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Polkaprik skriver:

Det hedder Royal icing og er en glasur er der lavet med past æggehvider og flormelis. Det kan tage lidt tid at få konsistensen helt rigtig for det må hverken være for tykt eller for tyndt

ok tak det må jeg ku slå op et sted så tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.