hmm..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Anonym trådstarter

det var dog utroligt som jeg kampsveder hele tiden, kan skifte bluse 2 gange på en dag... og sveder selvom jeg fryser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Mira0911

Det var da træls...  Det har jeg så ikke oplevet endnu... 

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det var dog utroligt som jeg kampsveder hele tiden, kan skifte bluse 2 gange på en dag... og sveder selvom jeg fryser 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvor langt er du henne?

36+1 henne idag 

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

36+1 henne idag 

Jeg vil tro, at det er hormonerne, der er ved at ændre sig i din krop. Nogle kvinder kan godt reagere meget voldsomt på alle de hormonændringer der sker, lidt ligeom at være i overgangsalderen.
Men jeg er også temmelig sikker på, at det forsvinder igen, når du har født og dine hormoner atter finder deres normale leje.
Jeg har altid frosset som en lille hund, i de første uger af en graviditet, og det gør jeg normalt aldrig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil tro, at det er hormonerne, der er ved at ændre sig i din krop. Nogle kvinder kan godt reagere meget voldsomt på alle de hormonændringer der sker, lidt ligeom at være i overgangsalderen.
Men jeg er også temmelig sikker på, at det forsvinder igen, når du har født og dine hormoner atter finder deres normale leje.
Jeg har altid frosset som en lille hund, i de første uger af en graviditet, og det gør jeg normalt aldrig.

Kærligst
Sussie

okay mange tak for det svar, ja håber også selv det forsvinder  for det er nu ikke sjovt at svede så meget, syntes det er ubehageligt, når man skal skifte bluse 2 til 3 gange om dagen 

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også jeg stank

Anmeld

23. januar 2011

Clisolka

Anonym skriver:

okay mange tak for det svar, ja håber også selv det forsvinder  for det er nu ikke sjovt at svede så meget, syntes det er ubehageligt, når man skal skifte bluse 2 til 3 gange om dagen 

Jeg "mistede" varmen efter jeg fødte

Pst vil lige sige hvis du sveder meget nu, så skal du være glad for ikke at rende højgravid rundt med en sommer på 30 grader - den var jeg igennem i sommers og kampsvedte

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Jeg "mistede" varmen efter jeg fødte

Pst vil lige sige hvis du sveder meget nu, så skal du være glad for ikke at rende højgravid rundt med en sommer på 30 grader - den var jeg igennem i sommers og kampsvedte

ja det er jeg glad for, at det ikk er sommer nu   

det ville jeg slet ikke kunne orke 

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Sådan havde jeg det også jeg stank

Ja albertsmor det er alt for ulækker nu syntes jeg for det hjælper heller ikke at gå i bad for man sveder med det samme igen.. Jo det hjælper på stanken i et par timer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.