Tak for alle svar...Bertram bliver hjemme i dag, men han ved det ikek endnu, men jeg glæder mig til at han vågner og får at vide at han skal ned og sige hej til sine venner.
Han har ikke for mange sygedage og slet ikke problemer fagligt, måske lige med det keder ham fordi han har det for let..
men jeg synes jo det er vigtigt at det hele hænger sammen og det her har han brug for.
Der er en der skriver at jeg skal lade være fordi han bare skal glemme, det mener jeg ikke er den rigtige måde, for det første fordi jeg ikke tror på man glemmer noget og heller ikke slipper følelserne omkring det bare fordi man ikke mødes af det...jeg tror på at man skal bearbejde sådan noget og have lov til at have det som en del af ens liv..
men Bertram har så heller ikke et savn efter dem, han gik i en klasse hvor der var mange problemer med urolige og udadreagerende drenge og det kan han slet ikke finde ro i, han var utryg og bange for dem..MEN, han har ønsket mange gange at komme ned og sige hej og ikke mindst få lov lige at sige hvor han går i skole osv.
Så vi tager afsted når lillebror er afleveret i børnehave.
Tak for jeres svar....tror også på det er bedst for ham..
Anmeld