Hejsa ville bare lige dele denne dejlige dags oplevelser med jer dejlige piger 
Jeg er lige nu 16 uger og 2 dage henne. Det er faktisk gået overraskende hurtigt, men vi venter stadig spændt på fødslen.
Min mave er stor nu, meget stor.
Mine bryster er også meget STORE og jeg klager ikke 
Jeg læste i en graviditets bog at der måske kunne kunne komme gullig til hvid råmælk ud af mine bryster. Og bare for sjov sad jeg og klemte lidt på spidsen af mine bryster og jeg blev meget chokeret, Der kom dælme sådan en slags væske ud! Skreg og kaldte på min kæreste, han ville se men jeg turde ikke presse på brystet mere. Hehe.
Jeg læste også i graviditetsbogen at baby kunne høre musik og stemmer, så lå og brugte kvalitets tid med baby. Jeg massagere min mave ind med lotion.Og lå og snakkede med vores barn.
Og jeg satte høre telefoner til min mobil og satte den ene ned i min navle ( til baby ) og den anden i mit øre, så jeg vidste hvilken musik baby hørte 
Da min kæreste så det skreg han af grin for det første lå jeg der og snakkede om sange og stjerne sladder med min baby, for det andet havde jeg stukket den ene høreting i min navle og forventede at baby rockede med, og for det tredje fortalte han mig at det nok skulle være igennem noget radio eller fjernsyn der ville tælle. 
HOVSA!!
Tak fordi I læste med ville bare dele gode stunder med jer. Knus
Anmeld