Maxi-Cosi Autostol (baby) & Kørepose til salg BILLIGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.066 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

RumlesMor

Så skal vi have tyndet lidt ud i inventaret...

Vores dreng på 9 mdr. er vokset ud af sin autostol, så nu står den mest i vejen. Er købt brugt, men i virkelig flot stand. Er oprindelig rød, men jeg har købt et hvidt overtræk til den - som følger med. Der er desuden indbygget solskræm i stolen. 200 kr. ved afhentning i Vanløse.

Kørepose af mærket "Drømmeposen" købt i Føtex for 2 år siden. Der er klippet hul til selen, det har dog ikke betydning for hvis man ønsker at bruge den uden. Posen er hvid/sort ternet indvendig og i sort nylon udvendig. Fin stand. Sælges for 150 kr ved afhentning i Vanløse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru.Mäes <3

RumlesMor skriver:

Vores dreng på 9 mdr. er vokset ud af sin autostol, så nu står den mest i vejen. Er købt brugt, men i virkelig flot stand. Er oprindelig rød, men jeg har købt et hvidt overtræk til den - som følger med. Der er desuden indbygget solskræm i stolen. 200 kr. ved afhentning i Vanløse.

Kørepose af mærket "Drømmeposen" købt i Føtex for 2 år siden. Der er klippet hul til selen, det har dog ikke betydning for hvis man ønsker at bruge den uden. Posen er hvid/sort ternet indvendig og i sort nylon udvendig. Fin stand. Sælges for 150 kr ved afhentning i Vanløse.

Billeder evt.

Anmeld

21. januar 2011

Thereseh

RumlesMor skriver:

Hvor gammel er stolen, og har du noget modelnummer på den ? 

Anmeld

24. januar 2011

RumlesMor

Billeder af autostol. Maxi-Cosi 0-13 kg.

Stolen er knap 2 år gammel. Er købt af en veninde, der brugte den 6-7 mdr. inden jeg overtog den...og min søn er nu 9 mdr.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

RumlesMor

Op....

Anmeld

14. februar 2011

kamtok

Er stolen stadig til salg?

Anmeld

14. februar 2011

RumlesMor

kamtok skriver:

Er stolen stadig til salg?

Jep...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.