Forældreaften/fødselsforberedelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.

Gider jeres mænd at deltage i de fordragsaftner man bliver tilbudt på hospitalet, som handler om fødslen?

Er de friske på det, eller skal de presses?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

LR85

ville til 4 forskellige fordrag (de hang nærmest sammen) og fik kun manden overtalt til a tage med til én a dem. Det var så den med selve fødslen, så det var også det vigtigste.

Men tror vist generelt ikke de mænd synes det er det vigtigste på jorden.

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det var han ikke og det havde jeg det fint med. Der var mange andre kvinder som ikke havde deres mænd med. Min mand klarede det flot begge gange, at jeg fødte og det havde ikke gjort den store forskel om han havde været med

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ville til 4 forskellige fordrag (de hang nærmest sammen) og fik kun manden overtalt til a tage med til én a dem. Det var så den med selve fødslen, så det var også det vigtigste.

Men tror vist generelt ikke de mænd synes det er det vigtigste på jorden.

Nej det tror jeg heller ikke at de synes. Man gider jo heller ikke at skulle overtale dem til det.

Anmeld

20. januar 2011

birthee

nu starter jeg først til fødselsforberedelse den 2. marts, med 4 uger til termin... Men om manden vil deltage, det tror jeg ikke... Vi har jo set fødestuen en gang, og oplevet en fødsel en gang

Men jeg tager med til det, da det er meget rart at møde nogle af dem man nok kommer i mødregruppe med...

Anmeld

20. januar 2011

LR85

Anonym skriver:

Nej det tror jeg heller ikke at de synes. Man gider jo heller ikke at skulle overtale dem til det.

nææ.

Jeg fortalte min mand a jeg skulle til 4 kurser og han bestemt ikke behøvede a komm emed til dem alle, men a jeg altså satte stor pris på og faktiks gerne ville have a han gad tage med til den med fødslen. Han råbte ikke ligefrem hurra, men han gjorde det uden noget videre overtalelse.

I så fald tror jeg det er vigtigt ikke a slæbe dem med til alt muligt, men måske finde en tng man synes er vigtig, også for manden og så fortælle ham a det betyder meget a han er med for dig. something like that

Anmeld

20. januar 2011

oo

Søren deltog i alt hvad han måtte deltage i det var dejligt!! det er trods alt et fælles projekt det her barn vi har fået, og fødslen var også noget vi ville være OS TO om.

Anmeld

20. januar 2011

Happiness

Ja, Stig vil gerne deltage.  Han vil gerne være med i alt det han kan Hvilket jeg sætter stor pris på, for som en anden skrev, så er man jo 2 om projektet!

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

Søren deltog i alt hvad han måtte deltage i det var dejligt!! det er trods alt et fælles projekt det her barn vi har fået, og fødslen var også noget vi ville være OS TO om.

Ja det er lige det jeg tænker. Mænd er selvfølgelig forskellige. Men synes stadig at det er noget man er fælles om, og det da vigtigt at de ved hvorfor lægen lige pludselig gør det og det.

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Ja, Stig vil gerne deltage.  Han vil gerne være med i alt det han kan Hvilket jeg sætter stor pris på, for som en anden skrev, så er man jo 2 om projektet!

Dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.