Read the baby, not the books.
Så har jeg været på Ambulatoriet for gravide, og en læge skannede mig, og konstaterede at Blop har den rette størrelse, men at jeg har for meget fostervand.
På baggrund af fostervandsmålingen skal jeg nu have foretaget en fastende sukkersyge prøve hos lægen, aner ikke hvad det betyder, men ved at jeg ikke må spise inden jeg møder op hos lægen.
De siger der kan være en chance for at jeg har fået mig graviditets sukkersyge.
Vi har med vilje ikke ønsket at få oplyst kønnet på lille blop, da vi gerne ville have det som en overraskelse, men idag, da lægen proppede skanneren på maven, var det første der kom op på skærmen altså kønnet på Blop, og vi kan nu konstatere at det er en lille dreng vi venter os
Jeg er glad for at have fundet ud af kønnet, selvom det ikke var vores oprindelige ønske.
Jeg skal fra nu af tjekkes hver 14. dag, om Blop vokser som han skal og hvordan det ser ud med fostervandet, da det forøgede vand beholdning kan gøre man risikere at føde for tidligt, sagde lægen.
Vi er meget spændt på hvad der sker, og om jeg har fået graviditets sukkersyge, det der betyder mest for mig er dog at den lille har det godt. Jeg vil gøre alt for at den lille får de bedste betingelser, også selvom det måske kræver en kost omlægning.
jeg vedhæfter de nyeste billeder af min lille baby dreng. Dem sparede lægen nemlig ikke på idag 
-Skovrup
Anmeld