naturmiddel for ondt for tænder????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. september 2008

Miamaja

Lille manden har ondt for sine kommende bisser, så hvis der er nogen der kender til et naturmiddel uden bivirkninger til at dulme smerten?

Tusind tak på forhånd!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

heaven

ved ikke om det er desideret naturmidler, men her bruger vi enten "Multi Oral" eller "Afta Med".... begge dele fåes i håndkøb på apotektet og virker fint nok her... evt med lidt panodil til natten om nødvendigt....

Jannie

Anmeld

17. september 2008

Miamaja

heaven skriver:

ved ikke om det er desideret naturmidler, men her bruger vi enten "Multi Oral" eller "Afta Med".... begge dele fåes i håndkøb på apotektet og virker fint nok her... evt med lidt panodil til natten om nødvendigt....

Jannie

Tak for informationen, så ved jeg hvad jeg skal spørge om på apoteket imorgen. det behøver ikke at være decideret naturmiddel så længe det ikke har bevirkninger - det er mere min bekymring:)

Anmeld

17. september 2008

heaven

Miamaja skriver:

heaven skriver:

Jannie

Tak for informationen, så ved jeg hvad jeg skal spørge om på apoteket imorgen. det behøver ikke at være decideret naturmiddel så længe det ikke har bevirkninger - det er mere min bekymring:)

Velbekom;)

Der er så vidt jeg ved ikke nogen bivirkninger ved noget af det.... men du kan da lige spørge for at være sikker:P

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.