Atter børnetime på DR tv fra 31. jan 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

JulieE

Jubii... Har to glade unger så

Anmeld

20. januar 2011

Fines mor

- skriver:

Lyder godt.

Er ret ligeglad med resten, men den halve time der kl. 17.30 er en del af vores putteritual og det passer slet ikke med kl. 16.

Og smølferne er sq ikke sjovt hver dag, jo den er sød, men skæg med tal, rosa rouladehus eller hvad den hedder og Lille nørd osv, det lære de da noget af.

Helt enig, de har også savnet Lille nørd og Rosa her:-)

Anmeld

20. januar 2011

JulieE

- skriver:

Lyder godt.

Er ret ligeglad med resten, men den halve time der kl. 17.30 er en del af vores putteritual og det passer slet ikke med kl. 16.

Og smølferne er sq ikke sjovt hver dag, jo den er sød, men skæg med tal, rosa rouladehus eller hvad den hedder og Lille nørd osv, det lære de da noget af.

Ja, præcis... Mine unger har savnet skæg med bogstaver og Lille nørd rigtig meget... Nå ja og Rosa fra Rouladegade har også været savnet

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Men jeg synes bare at Lille Nørd er til større børn. Jeg synes at kunne huske, at da jeg var barn var det sådan noget som Anna og Lotte, Bamse ,Palla, Polle, Ruth, osv osv.Det kan de jo se når de er f.eks 3 år. Det der lille Nørd synes jeg de skal være meget ældre før det fanger. Er det hver dag der kommer det der Lille Nørd og bogstav noget? Kunne de ikke variere lidt så der kom noget forskelligt hver dag.

Anmeld

20. januar 2011

Nemesis

jonas så skæg med tal i går. Først på dr1 derefter på ramasjang. Her virker det bedre med det nye.

:-) Sisse

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så er der fest herhjemme

Luka på 3 år ELSKER lille Nørd, Skæg med tal osv.

Anmeld

20. januar 2011

Tdittmann

ladydan1 skriver:

jonas så skæg med tal i går. Først på dr1 derefter på ramasjang. Her virker det bedre med det nye.

:-) Sisse

passer også bedre med det nye her

Anmeld

20. januar 2011

TbCp

Ajj jeg synes det er helt vildt ærgeligt!

Vi plejer at spise ca kl. 17, så den time fra 16-17 passede bare så fint, at hun lige kunne se lidt tegnefilm mens vi fik lavet maden...

Øv bøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.