hvor tidligt kan man teste positivt efter ÆO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.897 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

baby84

Hej igen

Ja jeg er jo så dum at jeg har testet efter ÆO. Egentlig var det fordi jeg overbeviste mig selv om, at jeg ville tjekke om otrivelle var ude af kroppen. Er nu sindsygt ked af det fordi jeg ikke kan lade være at forholde mig til testene. Gør det ikke næste gang.

Ved i hvornår der normalt er HCG nok i urinen efter ÆO til at  man kan teste positivt. ER det 12 dage efter ÆO, hvilket i en normal cyklus ville svarer til 14 dage efter ÆL (og. 1 mens dag)

Jeg er nu på 8. dag. efter ÆO og tester fuldstændig negativt. Tænker at jeg burde have mens om 4 dage, så er i tvivl om den kan nå at blive positiv. Ved der er en mulighed, men ville de fleste ikke kunne teste positivt før tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Faith

Jeg kunne teste svagt positiv dagen før jeg sku ha taget blodprøven på klinikken. Så det er vel på 13. dagen. Åh kan snart ikke huske det. Men er det ikke på 14. dagen efter ÆO at man skal have taget blodprøve?

Anmeld

20. januar 2011

baby84

smillaluna skriver:

Jeg kunne teste svagt positiv dagen før jeg sku ha taget blodprøven på klinikken. Så det er vel på 13. dagen. Åh kan snart ikke huske det. Men er det ikke på 14. dagen efter ÆO at man skal have taget blodprøve?

jo det er 14. dagen man får taget blodprøve,  så 12. dagen burde svare ti normal testdag ik?

Havde du forsøgt at teste inden eller var det den første test du tog?

Er bange for at den negative test jeg har nu betyder at sandsynligheden for graviditet nu er lav.

Anmeld

20. januar 2011

Faith

baby84 skriver:

jo det er 14. dagen man får taget blodprøve,  så 12. dagen burde svare ti normal testdag ik?

Havde du forsøgt at teste inden eller var det den første test du tog?

Er bange for at den negative test jeg har nu betyder at sandsynligheden for graviditet nu er lav.

Jeg testede først dagen før blodprøven. Jeg var 100% sikker på at jeg IKKE var gravid. Havde overhovedet ingen symptomer.

Testen var SVAGT positiv.

Anmeld

20. januar 2011

baby84

smillaluna skriver:

Jeg testede først dagen før blodprøven. Jeg var 100% sikker på at jeg IKKE var gravid. Havde overhovedet ingen symptomer.

Testen var SVAGT positiv.

okay tak for det.. Håber jeg er lige så heldig

nogen der har prøvet at teste som mig. Altså som har prøvet først at få et negativt (kort tid inden) og senere positivt resultat?

Anmeld

20. januar 2011

Lambi

baby84 skriver:

okay tak for det.. Håber jeg er lige så heldig

nogen der har prøvet at teste som mig. Altså som har prøvet først at få et negativt (kort tid inden) og senere positivt resultat?

Nu blev jeg narturligt gravid første gang, men da var jeg altså 6 uger henne før jeg fik en meget svagt positiv test, og da havde jeg testet negativ både med blodprøve og urin... Denne gang, hvor vi har været i behandling, testede jeg ikke før dagen efter min testdag, og den var bragende positiv... det vil sige allerede i 4 + 1

Så det jeg prøver at siger at alt kan ske, og ingen krop eller graviditet er ens..så prøv og tag det helt roligt og slap af, selv om det er svært  bare fordi at du ikke mærker noget eller har en negativ test, så betyder det ikke at du ikke kan være gravid...

held og lykke med det hele...

Anmeld

21. januar 2011

baby84

Lambi skriver:

Nu blev jeg narturligt gravid første gang, men da var jeg altså 6 uger henne før jeg fik en meget svagt positiv test, og da havde jeg testet negativ både med blodprøve og urin... Denne gang, hvor vi har været i behandling, testede jeg ikke før dagen efter min testdag, og den var bragende positiv... det vil sige allerede i 4 + 1

Så det jeg prøver at siger at alt kan ske, og ingen krop eller graviditet er ens..så prøv og tag det helt roligt og slap af, selv om det er svært  bare fordi at du ikke mærker noget eller har en negativ test, så betyder det ikke at du ikke kan være gravid...

held og lykke med det hele...

tak.. håber du har ret.. vil det så gerne så det er næsten ikke til at holde ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.