Hold op for en dag igår. Først lykkes det mig at slette hele min opgave, som jeg har arbejdet på i halvanden måned. Den gik helt tabt og var slet ikke til at finde igen, så det var helt forfra igen med arbejdet. 10 sider gik helt tabt, jeg tudede hele dagen og vidste slet ikke, hvad jeg skulle gøre af mig selv. og som om det ikke var ulykke nok, så kom Molly til skade i løbet af aftenen, da vi gik tur og Pers mor kastede en pind til hende. Hun fik en flænge på benet, som jeg rensede og lagde en forbinding om i håbet om, at det ville kunne hele selv, men her til morgen havde hun blødt igennem forbindingen og ville slet ikke gå på benet, så afsted på dyrlæge, hvor hun kom på operationsbordet og de fandt ud at, at flængen var meget dyb og der var en hel lomme inde bagest. Den har de fået renset ud nu, og håber på, at det ikke bliver betændt. Der skal holdes meget øje, for der skal sandsynligvis dræn i. Lige nu ligger Molly ved siden af mig og piver, fordi det gør ondt. Stakkels hund, hun skal holdes helt i ro i 16 dage og have skærm på i lige så lang tid. Det er så synd for hende. Nu håber vi bare på, at det er slut med ulykkerne.
Anmeld