Et uheld kommer aldrig alene heller ikke de store :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Dictes mor

Hold op for en dag igår. Først lykkes det mig at slette hele min opgave, som jeg har arbejdet på i halvanden måned. Den gik helt tabt og var slet ikke til at finde igen, så det var helt forfra igen med arbejdet. 10 sider gik helt tabt, jeg tudede hele dagen og vidste slet ikke, hvad jeg skulle gøre af mig selv. og som om det ikke var ulykke nok, så kom Molly til skade i løbet af aftenen, da vi gik tur og Pers mor kastede en pind til hende. Hun fik en flænge på benet, som jeg rensede og lagde en forbinding om i håbet om, at det ville kunne hele selv, men her til morgen havde hun blødt igennem forbindingen og ville slet ikke gå på benet, så afsted på dyrlæge, hvor hun kom på operationsbordet og de fandt ud at, at flængen var meget dyb og der var en hel lomme inde bagest. Den har de fået renset ud nu, og håber på, at det ikke bliver betændt. Der skal holdes meget øje, for der skal sandsynligvis dræn i. Lige nu ligger Molly ved siden af mig og piver, fordi det gør ondt. Stakkels hund, hun skal holdes helt i ro i 16 dage og have skærm på i lige så lang tid. Det er så synd for hende. Nu håber vi bare på, at det er slut med ulykkerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Hold op for en dag igår. Først lykkes det mig at slette hele min opgave, som jeg har arbejdet på i halvanden måned. Den gik helt tabt og var slet ikke til at finde igen, så det var helt forfra igen med arbejdet. 10 sider gik helt tabt, jeg tudede hele dagen og vidste slet ikke, hvad jeg skulle gøre af mig selv. og som om det ikke var ulykke nok, så kom Molly til skade i løbet af aftenen, da vi gik tur og Pers mor kastede en pind til hende. Hun fik en flænge på benet, som jeg rensede og lagde en forbinding om i håbet om, at det ville kunne hele selv, men her til morgen havde hun blødt igennem forbindingen og ville slet ikke gå på benet, så afsted på dyrlæge, hvor hun kom på operationsbordet og de fandt ud at, at flængen var meget dyb og der var en hel lomme inde bagest. Den har de fået renset ud nu, og håber på, at det ikke bliver betændt. Der skal holdes meget øje, for der skal sandsynligvis dræn i. Lige nu ligger Molly ved siden af mig og piver, fordi det gør ondt. Stakkels hund, hun skal holdes helt i ro i 16 dage og have skærm på i lige så lang tid. Det er så synd for hende. Nu håber vi bare på, at det er slut med ulykkerne.

ej Camilla, du fortæller mig ikke at du ikke havde det på en USB pen som sikkerhed vel?

åh altså, nåh, men det skal du nok få styr på...

det er værre med Molly.... Hvor er det synd! rigtig rigtig synd! er hun forsikret så i, i det mindste ikke hænger på en kæmpe regning?

hmm... hvorfor drænede de det ikke med det samme? åh, jeg håber bare hun får det godt igen, hurtigt!!

Anmeld

20. januar 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

ej Camilla, du fortæller mig ikke at du ikke havde det på en USB pen som sikkerhed vel?

åh altså, nåh, men det skal du nok få styr på...

det er værre med Molly.... Hvor er det synd! rigtig rigtig synd! er hun forsikret så i, i det mindste ikke hænger på en kæmpe regning?

hmm... hvorfor drænede de det ikke med det samme? åh, jeg håber bare hun får det godt igen, hurtigt!!

Ja opgaven skal jeg nok få styr på, det nemlig værre med lille Molly, jeg er så ked af, at hun skal have så ondt og være dårlig. Vi har forsikring, som dækker når sådan noget sker, så det økonomiske skulle være dækket, heldigvis for bare det idag kostede 2300 kr, og så hvis der skal ligges dræn, og der skal jo fjernes sting osv, så det er en bekostelig affærde, men jeg betalte gerne det ti dobbelte.
De har ikke lagt dræn i endnu, for de ville helst så lidt gene som muligt for Molly, og de håber, at det kan undværes, så nu skal der bare holdes godt øje.

Anmeld

20. januar 2011

TbCp

Tis med den opgave! Hvor lang tid har du til at få det hele klar nu?

Og stakkels stakkels Molly Håber hun kan holde humøret oppe!

Anmeld

20. januar 2011

LIZO

stakkels vovse..  håber snart den får det bedre..

hvor øv med din opgave.. det er surt at skal starte forfra.

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Oh no! Det er bare sådan noget der ikke må ske med en opgave. Men jeg kan da kun sige jeg selv har prøvet det mere end een gang Og.. Det er bare ikke lige altid man tænker på det med en sikkerhedskopi. Lad være med at slå dig selv i hovedet! Jeg er sikker på det hele nok skal gå!

Stakkels Molly - så godt billedet på FB! Det bliver nok 16 laaange dage for en ellers aktiv hund! Jeg håber hun klarer den, uden at gå helt bananas!

Anmeld

20. januar 2011

Lilac

eeeej, hvor surt!! Man kan altså downloade sådan nogle genskabelses-programmer fra nettet gratis, som kan genskabte slettede elementer... Der er et der hedder pandora ved jeg - hvis det er noget du har mod på så søg på "pandora restore program"...

Stakkels stakkels Molly, og stakkels dig! Det er frygtelig når kæledyr kommer til skade - kender det alt for godt selv  God bedring med hende!

Anmeld

20. januar 2011

Ida.

Øv altså Camilla hvor surt!!! Stakkels Molly!!

Til en anden gang med den der opgave, så er det her:

http://www.dropbox.com/

genialt!! Den laver et drev på din computer, som du kan gemme i direkte fra word - ligesom når du normalt gemmer filer - og så uploader den det til dropbox.com. Det betyder, at du altid har en online back-up af dine dokumenter og at du kan tilgå dem fra hvilken som helst computer ved at logge ind på hjemmesiden. Desuden er det også et fildelingssystem, så du kan dele dine filer med andre (skidegodt, når man laver gruppearbejde - væk med e-mails og usb-sticks - det hele ryger i dropboxen!). Endelig gemmer den automatisk alle gamle versioner, så går noget galt, kan du altid hente en ældre version af dit dokument frem! Det er SÅ SMART!!!

Anmeld

20. januar 2011

anna-jonas

Nåhhh.............................søde lille Molly. Får hun ikke noget smertestillende?? Hvad med penicillin??

Træls med opgaven, men læste lige på FB at du med din fotografiske hukommelse, selv har gendannet filen..........................SÅDAN!!!

Knus Mette

Anmeld

21. januar 2011

Barbamama

Åh sikke en dag. Så må man også gerne bryde sammen. Stakkels lille Molly. Jeg håber snart hun er smertefri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.