Hun er DYBT uheldig!! lidt luksus... og en roed JEEP.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Miamaja

Hun er en rigtig ulykkes ramt personlighed og enormt dyr i opdrift. Sikke en ballade der har vaeret med hende fra vi fik hende og saa er hun kun lige fyldt 6 maaneder!!!! Gud tak og lov - Jeg er sikker paa det ikke er det sidste vi har set, og nu har manden skrevet en dyr forsikring paa hende.

Fra at vaere under IV drop 3 dage efter vi modtog hende, sad fast i en havestol og var lige ved at blive kvalt og nu har hun altsaa mistet en permanent tand, som hun knap nok har haft i under en i uge, da baby taenderne faldt ud. Chloe som hun hedder kom ind fra haven sidste uge blodende ud af munden, og maatte til dyrelaegen og faa fjernet tanden, som hang i lidt vaev. Aner ikke HVAD i alverden hun har foretaget sig i haven, vores have bestaar ikke af andet end graes, planter, traer og enormt plankevaerk rundt.

Jeg har aldrig haft en hund der har saa mange ulykker ja, det er saa vildt at det er tragisk komisk.

Det GODE ved det er, at jeg skal have ny bil igen. En der er stor nok til 2 afghanske mynder og jeg vil helst have en ROED JEEP!!!!! Af en eller anden grund er jeg vild med Jeeps.  Sporty, rummelig, men ikke for amerikaner villa stor agtig, og med farve paa.

Og saa faldt jeg over nogle ENORMT flotte halsbaand, som er haandlavet i laeder og enormt pebret i prisen, men helt aerligt, behoever man at fortaelle sin mand alt og er de ikke vildt flotte?CelticHeartRedLeatherHIGHLionHunter1012

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

signe.

elsker Jeep! eller alt amerikansk næsten på 4 hjul.. vi har selv en dodge RAM 1500 herhjemme, og er lidt vilde efter at få en Crÿsler 300C Touring st.car

Anmeld

20. januar 2011

Miamaja

Mor-til-Hasse skriver:

elsker Jeep! eller alt amerikansk næsten på 4 hjul.. vi har selv en dodge RAM 1500 herhjemme, og er lidt vilde efter at få en Crÿsler 300C Touring st.car

Jaaa. de er saa fede synes jeg! Har du ikke et billede af din?

Anmeld

21. januar 2011

signe.

Miamaja skriver:

Jaaa. de er saa fede synes jeg! Har du ikke et billede af din?

jeg har vist ikke et på computeren men kan da tage et her engang?

Anmeld

21. januar 2011

BinaMor

Miamaja skriver:

Hun er en rigtig ulykkes ramt personlighed og enormt dyr i opdrift. Sikke en ballade der har vaeret med hende fra vi fik hende og saa er hun kun lige fyldt 6 maaneder!!!! Gud tak og lov - Jeg er sikker paa det ikke er det sidste vi har set, og nu har manden skrevet en dyr forsikring paa hende.

Fra at vaere under IV drop 3 dage efter vi modtog hende, sad fast i en havestol og var lige ved at blive kvalt og nu har hun altsaa mistet en permanent tand, som hun knap nok har haft i under en i uge, da baby taenderne faldt ud. Chloe som hun hedder kom ind fra haven sidste uge blodende ud af munden, og maatte til dyrelaegen og faa fjernet tanden, som hang i lidt vaev. Aner ikke HVAD i alverden hun har foretaget sig i haven, vores have bestaar ikke af andet end graes, planter, traer og enormt plankevaerk rundt.

Jeg har aldrig haft en hund der har saa mange ulykker ja, det er saa vildt at det er tragisk komisk.

Det GODE ved det er, at jeg skal have ny bil igen. En der er stor nok til 2 afghanske mynder og jeg vil helst have en ROED JEEP!!!!! Af en eller anden grund er jeg vild med Jeeps.  Sporty, rummelig, men ikke for amerikaner villa stor agtig, og med farve paa.

Og saa faldt jeg over nogle ENORMT flotte halsbaand, som er haandlavet i laeder og enormt pebret i prisen, men helt aerligt, behoever man at fortaelle sin mand alt og er de ikke vildt flotte?CelticHeartRedLeatherHIGHLionHunter1012

fed bil.. elsker store biler udseendesmæssigt.. har godt nok ikke kørekort endnu men frygter allerede at køre i vores audi som også er temmelig stor så er en lille suzuki altså lidt mere overskuelig. hehe.. meeen mon ikke man hurtigt for taget for parkering osv. den er ihvertfal vildt flot. og halsbåndende også

og stakkels vuffer håber hun har taget uheldene på én gang så hun nu slipper fri fremover.

bor du i nærheden af phoenix ? (staves?) ved du hvad der er af udflugtsmuligheder? skal dertil til sommer pga arbejde og mangler lidt inspiration til hvad jeg skal med ungerne mens manden er ude.

Anmeld

21. januar 2011

DK

Altså den lille Chloe! Heldigt hun er så dejlig at hun hurtigt blive tilgivet Og nu vi snakker om dejlig, Ihhh hvor er guldklumpen vokset! Hold da op hvor bliver han stor! Skal vi ikke snart have nye billeder?

En rød jeep lyder fuldstændig pragtfuldt! Sidste gang jeg var på bilmesse blev jeg vildt forelsket i en knald rød Volvo XC90! (som jeg måske får råd til om... 10 år, så kan jeg købe en 2010 model til den tid, he he) Nye Jeep's er der jo desværre ikke så mange der har råd til herhjemme. De afgifter er jo SINDSYGE! Desværre, det er så ærgerligt, da mange af de nye jo er de mest sikre, og ex. at en bil som toyota prius stadig er så dyr herhjemme, selv om den er bedre for vores miljø!

Håber alt er vel in the US!

Knus og kram

Anmeld

21. januar 2011

Sofia

Jo, de er vidlt lækre de halsbånd!! Jeg skal nok lade være med at sladre til manden

Anmeld

21. januar 2011

sarahb

Miamaja skriver:

Vi har lige fået en Range Rover Sport, med Beige læder cabine,lille køle skab og hele møget.. mums hvor er den lækker.. Så glæd dig, man føler sig på toppen når man kører. I hvert tilfælde i Dk hvor ikke alle biler er så store..

Ihh hvor synd for hunden. Håber ikke den har for ondt og at der ikke sker flere ulykker med Vovsen.

Anmeld

21. januar 2011

Miamaja

sarahb skriver:

Vi har lige fået en Range Rover Sport, med Beige læder cabine,lille køle skab og hele møget.. mums hvor er den lækker.. Så glæd dig, man føler sig på toppen når man kører. I hvert tilfælde i Dk hvor ikke alle biler er så store..

Ihh hvor synd for hunden. Håber ikke den har for ondt og at der ikke sker flere ulykker med Vovsen.

Neej, hvor laekkert!! Et koeleskab eller andet vildt luksus faar jeg dog ikke i min bil - Det er for dyrt mener manden, selvom jeg har forklaret ham at det er et must hvis man sidder i trafikken og mangler en iskold cola eller en tunsandwich til guldklumpen

Jeg haaber dog paa laeder indvendigt

Og jo tak, det lille myr, har det fint. Hun er ligesaa livlig og fraek som hun plejer at vaere. Tror ikke det generede hende overhovedet specielt, for hun ville lege og spise trods den ene tand hang ud af munden. Fjolle hoved!!

Anmeld

21. januar 2011

Miamaja

DK skriver:

Altså den lille Chloe! Heldigt hun er så dejlig at hun hurtigt blive tilgivet Og nu vi snakker om dejlig, Ihhh hvor er guldklumpen vokset! Hold da op hvor bliver han stor! Skal vi ikke snart have nye billeder?

En rød jeep lyder fuldstændig pragtfuldt! Sidste gang jeg var på bilmesse blev jeg vildt forelsket i en knald rød Volvo XC90! (som jeg måske får råd til om... 10 år, så kan jeg købe en 2010 model til den tid, he he) Nye Jeep's er der jo desværre ikke så mange der har råd til herhjemme. De afgifter er jo SINDSYGE! Desværre, det er så ærgerligt, da mange af de nye jo er de mest sikre, og ex. at en bil som toyota prius stadig er så dyr herhjemme, selv om den er bedre for vores miljø!

Håber alt er vel in the US!

Knus og kram

Jo, tak vi har det godt Og jeg har puttet nye billeder ind i albummet af guldklumpen men I faar lige et mere. (ja, han er stor. han er 3 1/2 og bruger str. 5 aar i toj nu - laegen siger han blir hoj, ligesom sin mor - jeg er 180!!)

Held og lykke med baby nr. 2. han vil vist ikke ud hva'

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.