Hun er en rigtig ulykkes ramt personlighed og enormt dyr i opdrift. Sikke en ballade der har vaeret med hende fra vi fik hende og saa er hun kun lige fyldt 6 maaneder!!!! Gud tak og lov - Jeg er sikker paa det ikke er det sidste vi har set, og nu har manden skrevet en dyr forsikring paa hende.
Fra at vaere under IV drop 3 dage efter vi modtog hende, sad fast i en havestol og var lige ved at blive kvalt og nu har hun altsaa mistet en permanent tand, som hun knap nok har haft i under en i uge, da baby taenderne faldt ud. Chloe som hun hedder kom ind fra haven sidste uge blodende ud af munden, og maatte til dyrelaegen og faa fjernet tanden, som hang i lidt vaev. Aner ikke HVAD i alverden hun har foretaget sig i haven, vores have bestaar ikke af andet end graes, planter, traer og enormt plankevaerk rundt.
Jeg har aldrig haft en hund der har saa mange ulykker
ja, det er saa vildt at det er tragisk komisk.
Det GODE ved det er, at jeg skal have ny bil igen. En der er stor nok til 2 afghanske mynder og jeg vil helst have en ROED JEEP!!!!! Af en eller anden grund er jeg vild med Jeeps. Sporty, rummelig, men ikke for amerikaner villa stor agtig, og med farve paa.
Og saa faldt jeg over nogle ENORMT flotte halsbaand, som er haandlavet i laeder og enormt pebret i prisen
, men helt aerligt, behoever man at fortaelle sin mand alt og er de ikke vildt flotte?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld