Ja, det er altså helt sørgmodigt.... Jeg har i snart mange år levet mit halve liv i babysam og købt barnevogn til den første, klapvogne, puslebord, babysenge, tøj, sko, støvler, legetøj, et hav af autostole (vi har 3 børn og to biler), bøger, ammetøj, babyalarmer, sutflasker osv. osv.
Nu er børnene blevet så store, at der ikke rigtig er mere for os at komme efter i Babysam. Idag var jeg ude og købe en stor autostol til den mindste, og nu er det nok slut! Vi skal ikke have flere børn, og det var som om epoken med småbørn for alvor sluttede i dag! Nu er der definitivt ikke flere børn der skal have babyudstyr.
Selvom det også har været hårdt ind i mellem så ville jeg alligvel ønske at det var mig der stod derude, med en stor tyk mave på, og var gravid for førstegang, og som alle disse dejlige og fantastiske oplevelser bare lå og ventede foran mig.
Det er ligger og venter på mig nu, det er jo teenagetiden. Vi er ikke nået dertil endnu, men det kommer jo en dag....hmmm....håber at det bliver en god tid....selvom jeg tvivler lidt.
Da jeg stod i kø og ventede på at betale blev jeg helt notalgisk og lidt sort synet. Det er som om alle de store ting i livet er forbi nu. Jeg har fundet en mand, jeg er blevet gift, jeg har været gravid, født og fået 3 dejlige børn. Vi er flyttet i hus. Jeg kan slet ikke komme i tanke om andre VIRKELIGE store begivenheder i ens liv.
-nå, ville ikke noget med dette indlæg.....andet end sige til jer med små børn: NYD DET!!! en dag er det fordi...