Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se mine smukke negle som jeg selv har lavet.
Er selv lidt stolt af dem, og de skal være med i konkurrence.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Se mine smukke negle som jeg selv har lavet. Er selv lidt stolt af dem, og de skal være med i konkurrence.
frk Jensen skriver: Hvor er de flotte.. Jeg har dog en veninde der får lavet proff negle, og de er altså lige lidt flottere end dine
Hvor er de flotte.. Jeg har dog en veninde der får lavet proff negle, og de er altså lige lidt flottere end dine
Tak.
Nu er jeg heller ikke prof, og har ikke uddannelse i noget som helst. Det hele er selvlært.
MissGeoh skriver: Tak. Nu er jeg heller ikke prof, og har ikke uddannelse i noget som helst. Det hele er selvlært.
lillespurv20 skriver: WOOOOOW de er dælme flotte!
WOOOOOW de er dælme flotte!
Maange tak.
Er også lidt stolt.
frk Jensen skriver: okay... Hvorfor så ikke tage uddannelsen som negleteknikker?
okay... Hvorfor så ikke tage uddannelsen som negleteknikker?
Der skal lige spares sammen til det først.. Og så er jeg såment også den der er igang.
MissGeoh skriver: Maange tak. Er også lidt stolt.
lillespurv20 skriver: Det kan jeg godt forstå og så kan jeg sidde og kigge på mine egne kedelige negle der bare lige har fået en hurtig gang lak
Det kan jeg godt forstå og så kan jeg sidde og kigge på mine egne kedelige negle der bare lige har fået en hurtig gang lak
Jamen du må da meget gerne komme forbi.
Laver det som hobby til billige priser jo.. Og der er tilbud lige pt.
MissGeoh skriver: Jamen du må da meget gerne komme forbi. Laver det som hobby til billige priser jo.. Og der er tilbud lige pt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128