Er det ikke længe siden? (billederunde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Lilac

Jeg har desværre ingen nye billeder på computeren - så jeg nøjes med at beundre jeres unger i stedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har vidst vist billedet af Bianca før (december).... Dét af Celina er nyest!

Jeg har desværre ikke nogle  helt nye billeder liggende af dem.
Og de sidste to uger har vi været syge, så der er der ingen billeder blevet taget (Celina er STADIG syg med over 39 feber her til aften.....nu har hun haft feber i en uge - så hun skal lige forbi en læge imorgen!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2011

Vingummien

xxx skriver:

årh, man kan godt se han er lidt mat i betrækket..... men hvor er han dejlig - som altid!

MAnge tak

Anmeld

21. januar 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Århh lille klatøje

Hvordan har han det?

Han har det bedre idag, han har fået noget pencillin halløj som går ind og slår det ihjel der er i hans krop. Han har fået 2 gange nu og han har ikke feber nu, og kan lege nu. Og igrå spiste han aftensmad

Anmeld

21. januar 2011

Barbamama

xxx skriver:

Dejlig tøs, du har dig  Gud, hvor hun ligner dig!

Tak  Det hører jeg tit (at hun ligner mig)

Anmeld

21. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja det ser simpelthen så sjovt ud

Rigtig gode billeder af Carla-fisen... og af dig
Og jeg er stadig vildt skuffet over jeg ikke fil lov at opleve den lille tøs live...

Taaak  Det når vi en anden gang! Det er jo nok ikke sidste gang der bliver holdt noget. He he

Anmeld

21. januar 2011

Barbamama

LIZO skriver:

hun er da bare en charmetrold

He he tak Camilla.

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg har vidst vist billedet af Bianca før (december).... Dét af Celina er nyest!

Jeg har desværre ikke nogle  helt nye billeder liggende af dem.
Og de sidste to uger har vi været syge, så der er der ingen billeder blevet taget (Celina er STADIG syg med over 39 feber her til aften.....nu har hun haft feber i en uge - så hun skal lige forbi en læge imorgen!)

De dejlige tøser!

Så lige nogle billeder, jeg tror det var i dit album, og hold da fast hun er blevet langhåret Bianca!

Anmeld

22. januar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Er altid frisk på billedrunder,selvom jeg er lidt sen på den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2011

JustAnotherName

De dejlige tøser!

Så lige nogle billeder, jeg tror det var i dit album, og hold da fast hun er blevet langhåret Bianca!

Tak.

Og ja, Bianca har da efterhånden fået en god længde hår.

Med Celina's hår er bøvlet lidt lige nu, at hun har pandehårs-længde lige til (eller nærmere i) øjnene, og det ser SÅ træls ud. Men jeg syntes ikke det skal klippes kort, for så skal det bare klippes og klippes, hele tiden. Og sidst jeg gjorde det blev det ULTRA kort og meget skævt, hehe
I stedet tror jeg bare denne gang, at det skal vokse sig langt, ligesom Bianca's, så det kan nå med om bagved ørerne, og på sigt kan sættes op.

Da Bianca havde samme alder som Celina, havde hun altid spænder i håret. Og trods dét at hun virkelig fik klippet meget hår af engang hos frisøren (kort tid inden vi fik Celina), så begyndte hun også at have rottehaler og håret sat op i hestehale da hun var omkring 1-1½ år (hvilket hun jo for det meste også stadig har idag)  - Men så meget hår har Celina bare aldrig fået ....ikke endnu ihvertfald 

Og nu vi snakker hår - Jeg har sagt det mange gange før, men siger det gerne igen - JEG ER SIMPELTHEN SÅ VILD MED LIVA'S LÆKRE KRØLLER!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.