....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

Har lige et lille spørgsmål:
Hvor får man enlig fnat henne ? ? ?

Håber der er nogen der kan svare lidt på det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

På huden

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/fnat.htm

Jaah, Det er jeg da godt klar over ...
men er det mellem fingerne eller hvor er det ? ? ?
mange siger det kun er mellem fingerne og mellem tærene man ka få det ? ? ?

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

puha fnat er en rigtig træls ting og der er desværre en mildere fnat epedemi for tiden.

men fnat kan du få mellem fingrene.. tæerne.. i øjenbrynene.. ved kønsdelene osv. det er bare en rigtig skod ting og smitter som en i helvede.

Anmeld

20. januar 2011

eElak

Anonym skriver:

Jaah, Det er jeg da godt klar over ...
men er det mellem fingerne eller hvor er det ? ? ?
mange siger det kun er mellem fingerne og mellem tærene man ka få det ? ? ?

Jeg har hørt over det hele.. Men har ikke selv prøvet det.. 

derfor jeg valgte at dele et link med dig, så du kunne læse det.. 

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

puha fnat er en rigtig træls ting og der er desværre en mildere fnat epedemi for tiden.

men fnat kan du få mellem fingrene.. tæerne.. i øjenbrynene.. ved kønsdelene osv. det er bare en rigtig skod ting og smitter som en i helvede.

Okaiiiii ...
og jaah, ved godt af det smitter ...
men har været ved lægen og er så kommet i behandling ... Fik noget jeg skulle smørre hele min krop ind i som så skulle sidde på mellem 8-12 timer der efter skulle det så vaskes af ... Men ejg har det stort set over hele kroppen undtaget på kønsdelene ... Det starter som en lille bums også klør den helt vildt også lige pludselig er det til et stort sår faktisk ... Men min læge ved ikke rigtig om det er fnat så jeg skal til en hudlæge her den 7 i næste månede ... men har os gået med det lige siden starten af december så er det jo faktisk lang tid men før havde de ikke en tid ved hudlægen og er ved og blive sindsyg da det bare klær hele tiden ...

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Okaiiiii ...
og jaah, ved godt af det smitter ...
men har været ved lægen og er så kommet i behandling ... Fik noget jeg skulle smørre hele min krop ind i som så skulle sidde på mellem 8-12 timer der efter skulle det så vaskes af ... Men ejg har det stort set over hele kroppen undtaget på kønsdelene ... Det starter som en lille bums også klør den helt vildt også lige pludselig er det til et stort sår faktisk ... Men min læge ved ikke rigtig om det er fnat så jeg skal til en hudlæge her den 7 i næste månede ... men har os gået med det lige siden starten af december så er det jo faktisk lang tid men før havde de ikke en tid ved hudlægen og er ved og blive sindsyg da det bare klær hele tiden ...

ja men det er ikke sikkert hudlægen kan bekræfte det heller,,

har lige haft en i familien som de ikke kunne finde ud af hvad han havde. og han var ved  3 forskellige hudlæger. var først på sygehuset han fik diagnosen fnat.

men det er vigtigt du vasker ALT. og hele hustanden bliver behandlet for det..og du snakker med folk du har været i kontakt med osv.

bliver det selv til sår??? eller sår fordi du klør i det?

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja men det er ikke sikkert hudlægen kan bekræfte det heller,,

har lige haft en i familien som de ikke kunne finde ud af hvad han havde. og han var ved  3 forskellige hudlæger. var først på sygehuset han fik diagnosen fnat.

men det er vigtigt du vasker ALT. og hele hustanden bliver behandlet for det..og du snakker med folk du har været i kontakt med osv.

bliver det selv til sår??? eller sår fordi du klør i det?

Noget af det blir`selv til sår og noget af det fordi jeg jo klør i det jo ...
Min læge har ikke sagt af de andre skal behandles os ...
Så det blir`de ikke ... han sagde bare af det ved mig der skulle ...
Og jaah, jeg vasker det rigtig godt ...

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Noget af det blir`selv til sår og noget af det fordi jeg jo klør i det jo ...
Min læge har ikke sagt af de andre skal behandles os ...
Så det blir`de ikke ... han sagde bare af det ved mig der skulle ...
Og jaah, jeg vasker det rigtig godt ...

altså ja er ikke i tvivl om du vasker dig godt. men alt tøj- tæpper osv...

okai kan ikke forstå resten af hustanden ikke skal behandles.. lyder virkelig underligt... da de nok allerede har været i kontakt med det.

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså ja er ikke i tvivl om du vasker dig godt. men alt tøj- tæpper osv...

okai kan ikke forstå resten af hustanden ikke skal behandles.. lyder virkelig underligt... da de nok allerede har været i kontakt med det.

Der står os i den seddel der er med til det jeg har fået af de andre ikke skal i behandling med mindre det er det jeg har ... men det er der jo ingen der ved om det er ...

Men der er jo intet ved mine kønsdele overhovedet ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.