Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er simpelthen i chok, der er bare nogen der ikke burde få børn.
Både manden og jeg måtte stoppe inden vi nået halvvejs, kunne simpelthen ikke holde ud af se på det stakkels barn blive mishandlet..
http://www.caught.com/index/freestyle-baby-swinging/
Kunne ikke lige finde ud af indsætte linke så filmen kom frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stakkels barn.
Jeg stoppede også hurtigt med at se det. Puha
Talbutikken skriver: Er simpelthen i chok, der er bare nogen der ikke burde få børn. Både manden og jeg måtte stoppe inden vi nået halvvejs, kunne simpelthen ikke holde ud af se på det stakkels barn blive mishandlet.. http://www.caught.com/index/freestyle-baby-swinging/ Kunne ikke lige finde ud af indsætte linke så filmen kom frem
ej får helt tårer i øjnene.... håber virkelig ikke den er ægte den video
Det er virkeligt for sygt.. WTF sker der lige, for dem der gør det..
Tør håbe på, at det ikke er ægte..
Åååååh gud... Stakkels barn!
Ja, man kan ikke gøre andet end at håbe på det er ikke er ægte... Men hvad sker der også lige for point givningen, jo flere triks jo flere point, og fratrækning med tab af barnet
Jeg så en anden video i sidste uge - her var det en mand der svingede en baby, hvor man til sidst så at babyen grinte
Talbutikken skriver: Ja, man kan ikke gøre andet end at håbe på det er ikke er ægte... Men hvad sker der også lige for point givningen, jo flere triks jo flere point, og fratrækning med tab af barnet
Ja, det jo helt sygt med de point der..
Mishandling af høj skuffe
bb78 skriver: Jeg så en anden video i sidste uge - her var det en mand der svingede en baby, hvor man til sidst så at babyen grinte
Ja, den så jeg også godt.. Den var postet her på siden ikke?
Christina skriver: Ja, den så jeg også godt.. Den var postet her på siden ikke?
Jeg har ikke set den herinde - endnu.
Jeg så den inde på min-mave.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128