Hvilken bil har i med tvillinger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Louise mortil4

Den køre kun 10km på literen sådan en, det duer ike når min kæreste kører 70km om dagen. Øv den er ellers smart med 7 sæder

vores kører nu 15 km på literen ved blandet kørsel, jeg tjekker efter hver gang jeg tanker. Hvor har du de 10 km pr liter henne fra??

Men ja det er en super dejlig bil. Det er mig der primært kører vores mans manden har en lille fiat punto som bil på arbejde, ikke om jeg da vil gi min elskede ford fra mig med mindre det er voldsomt nødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

bøgelund

mullesmith2 skriver:

Jamen kan der så også stå en tvillinge vogn i sådan en renault?

vi har sådan en renault scenic. og der er MEGET plads.. og den er billig. vi gav 19000 kr for den.. det er 3 enkeltsæder bagi.. så der kan alle 3 stole være der.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2011

Ryberg

ved godt den absolut ikke er særlig smuk.. men hvad med en fiat multipla.. de er så rummelige og vildt sikre.. grimme ja... men det kan være en god ide, og de fås under 80.000 ...

og ellers noget transporter?

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

Louise mortil4 skriver:

vores kører nu 15 km på literen ved blandet kørsel, jeg tjekker efter hver gang jeg tanker. Hvor har du de 10 km pr liter henne fra??

Men ja det er en super dejlig bil. Det er mig der primært kører vores mans manden har en lille fiat punto som bil på arbejde, ikke om jeg da vil gi min elskede ford fra mig med mindre det er voldsomt nødvendigt

Det var fordi jeg slog den op på bilbasen der stod den kun kørte 10km på literen.

Men hvis den køre 15 så er det jo meget godt 

Anmeld

24. januar 2011

Mi

Fiat multipla. Fantastik rummelig bil

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. januar 2011

Fru Dinesen

En berlingo de er gode store og rummelige 

Sådan en skal vi ha os, vi har godt nok ik tvillinger med vi har små børn...

Knusss Linda 

Anmeld

24. januar 2011

Louise mortil4

mullesmith2 skriver:

Det var fordi jeg slog den op på bilbasen der stod den kun kørte 10km på literen.

Men hvis den køre 15 så er det jo meget godt 

jeg ved ikke om en disel kører længere på literen end en Benzin men det kunne da forklare forskellen for 5 km pr liter er da en del at udelade.

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

bøgelund1 skriver:

vi har sådan en renault scenic. og der er MEGET plads.. og den er billig. vi gav 19000 kr for den.. det er 3 enkeltsæder bagi.. så der kan alle 3 stole være der.. 

Den er faktisk rigtig fin  Må kigge lidt mere på den model.

Anmeld

27. januar 2012

madambond

jeg håber der stadig er liv i denne tråd... Jeg har brug for gode råd mht bil og Autostol...
Jeg vil utroligt gerne høre hvilke autostolen I bruger, da jeg har et det har stor betydning...

Min situation er den, at vi har en datter på 9 mdr. Og venter tvillinger til august...
Vores datter skal flyttes over i en ny Autostol fra 9 kg. Og så håber vi, at vi kan bruge hendes rømerstol til en af de små... E
Hvad siger I?

Mht. Bil, så har vi overvejet følgende: Renault Scenic, opel Zafira, Peugeot Partner, Citroën Berlingo...

Er mest vilde med Renault Scenic og partner, men hører om problemer med Scenic... En masse småreparationer, som vi kan forvente... Og partneren der vi ikke så negativt om. Berlingoen bliver svinet til på nettet af tidl. Brugere og Zafira... Tjah, vi er vist mest usikre på, om der kan være de tre autostolen OG stadig beholde det store bagagerum. Uden en forældre skal sidde bagi...

Please, jeg har brug for navne på autostole først og fremmest.

Anmeld

27. januar 2012

morNov2010

Altså vi har jo en af de her utrolig grimme Fiat Multipla. Vi har 4 børn i alderen 1-12, så der er både autostol og snart teenagere i bilen, når den er fyldt op. Derudover er vores labrador også tit med. Han sidder foran hos den der sidder på forsædet (passageren selvfølgelig).

I sommer var vi alle på ferie i bilen, 6 personer, hund, barnevogn, hundebur (sammenklappet dog) og bagage til alle til 5 dage. Og vi kunne (næsten) uden problemer være der.

Det er en rimelig økonomisk bil, rimelig billig i forsikring og så fås den til en rimelig pris. Vores er fra 2002, og de går til omkring 40.000 nu. Og det er altså ikke mange reperationer vi har haft på den i det 1½ år vi har haft den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.