4 eller 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Jibbe

Nu er forskerne igen ikke enige 

http://www.bt.dk/sygdomme/amme-chok-meget-modermaelk-kan-skade-din-baby

Men man skal vel bare gøre som man selv finder rigtigt for sig selv og ens barn. Men det er da til at blive godt forvirret af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Anneiris

Jibbe skriver:

Men man skal vel bare gøre som man selv finder rigtigt for sig selv og ens barn. Men det er da til at blive godt forvirret af. 

Ahmen, det er jo åndsvagt. Jesus Christ..
Ja, man bliver forvirret.

Anmeld

20. januar 2011

Jibbe

Ja det er så. Og jeg som rendte rundt med lidt dårlig samvittighed fordi jeg startede lige så stille med grød da han var 4½ måned. Ha den dårlige samvittighed er da væk nu!

Anmeld

20. januar 2011

Noneother

Jeg startede ham op på et grød måltid om dagen da han var 4 måneder, fordi han ville sutte konstant. Nu får han 4 måltider om dagen, men vi ammer stadig i stor stil

Er sgu ligeglad med de eksperter. - Vi gør som vi finder rigtigt!

Anmeld

20. januar 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Hej Lisbeth

Må indrømme har aldrig rigtig fulgt med i de debatter om hvor længe man skal amme.

Tror det er vigtig man følger sig hjerte og gør som det passer til en selv & baby  Der er jo så stor forskel på hver enkelt mor & barn. Nogle har behov for fast føde før andre & det er vel kun os som mødre, der kender vores børn, der ved hvad der er bedst.

Selvfølgelig kommer de med retnings linjer og det er også helt fint. Så længe alle har det godt

Anmeld

20. januar 2011

bullerbassen

bullerbassen skriver:

Hej Lisbeth

Må indrømme har aldrig rigtig fulgt med i de debatter om hvor længe man skal amme.

Tror det er vigtig man følger sig hjerte og gør som det passer til en selv & baby  Der er jo så stor forskel på hver enkelt mor & barn. Nogle har behov for fast føde før andre & det er vel kun os som mødre, der kender vores børn, der ved hvad der er bedst.

Selvfølgelig kommer de med retnings linjer og det er også helt fint. Så længe alle har det godt

Her startede vi også op med grød da Silas var omkring de 4 måneder, men han var bare slet ikke klar ( pga Sygdom ) så der gik meget lang tid før det gik godt.

Så gør du hvad du mener er bedst for Frej

Anmeld

21. januar 2011

Jibbe

Jeg tror også det er fordi jeg har haft en sundhedsplejerske som har talt meget varmt for at vente med at starte til de er 6 måneder. Og en af lægerne i lægehuset også. Og som 1 gangs mor så tror jeg nogengange man lytter meget efter hvad de dersens kloge mennesker fortæller en.

Jeg har heldigvis fundet ud af at det var meget nemmere at gøre som jeg selv synes var bedst fordi så er Frej glad hele tiden  Næsten da 

Men det er ikke nemt med alle de forskellige meldinger man får alle steder fra og det her bekræftede mig jo egentlig bare i at jeg nok gør det rigtige for Frej så længe jeg følger mit hjerte

Anmeld

21. januar 2011

2babygirls

Går heller ikke sønderligt meget op i de der ammepolitiker, DOG starter jeg først på grød/mos når hun er fyldt de 4 mdr.

Men tror derimod hun er meget klar om ca en lille måned, for hun iagtager meget vores mad og drikkelse, og har kæmpe hundeøjne haha.. så vi forsøger os med et enkelt måltid om middagen der, og så mælk bagefter hvis hun ikke kan li det i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.