arg så belastende, what to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg var sammen med en veninde for leden, og hendes kæreste var der også. det var super hyggeligt osv,

da jeg kommer hjem ser jeg ham kæresten har ansøgt mig på facebook, tænker fínt nok og accepter,

nu skriver han helt vild. spørger ind til alt muliig.

skriver så at jeg helst bare ville have han kun snakker til migb når jeg er sammen med hans kæreste og ellers ikk,

men ha blir ved! altså med at skrive, skal jeg sige det til hans kæreste eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

LR85

lægger han sådan an på dig, flirtet eller lign??

I første omgang ville jeg bare lade være med a svare, hverken på breve eller chatten. Simpelthen ignorere ham (hvis han spørg så sige du ikke lige havde tid den pågældende dag)

Hvis han blir ved eller skriver ting der er OVER grænsen, ville jeg gemme brevene (kopiere teksten fra chatten) og vise din veninde.

Men se du om ikke det stopper når han ser du ikke svare og ikke viser interesse..

Anmeld

20. januar 2011

QueDee

slet ham

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

lægger han sådan an på dig, flirtet eller lign??

I første omgang ville jeg bare lade være med a svare, hverken på breve eller chatten. Simpelthen ignorere ham (hvis han spørg så sige du ikke lige havde tid den pågældende dag)

Hvis han blir ved eller skriver ting der er OVER grænsen, ville jeg gemme brevene (kopiere teksten fra chatten) og vise din veninde.

Men se du om ikke det stopper når han ser du ikke svare og ikke viser interesse..

han ikk som sådan flirter,, men spørger ind til alt, osv, og jeg plejer ikk skrive med mine veninders kærester så aner ikk hvad man gør(:

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

han ikk som sådan flirter,, men spørger ind til alt, osv, og jeg plejer ikk skrive med mine veninders kærester så aner ikk hvad man gør(:

Jeg ville bare slette ham som ven

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville bare slette ham som ven

guuuuuuuuud ja, hold kæft man hvor er jeg dum, 

nu er det gjort, hihi min hjerne rækker ikk så langt

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

guuuuuuuuud ja, hold kæft man hvor er jeg dum, 

nu er det gjort, hihi min hjerne rækker ikk så langt

Det er helt ok, he he he he  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.