Sol, sol, sol :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Tanja84

JUBIIIIIII.... ved ikke med jer, men her i Brønshøj, der skinner solen frem fra en skyfri himmel, og hvor er det dog bare fantastisk

Har savnet solen sååååå meget og kan ikke andet end smile, nu hvor den langt om længe kommer frem fra sit skjul

Det kan da kun blive en god dag, og jeg skal helt sikkert ud at gå en laaaaaang tur med barnevognen senere  

Rigtig god torsdag, og må solen skinne på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Har os lige siddet ved min altan dør og smilet for mig selv over det dejlige vejr

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

20. januar 2011

Tdittmann

Tanja84 skriver:

JUBIIIIIII.... ved ikke med jer, men her i Brønshøj, der skinner solen frem fra en skyfri himmel, og hvor er det dog bare fantastisk

Har savnet solen sååååå meget og kan ikke andet end smile, nu hvor den langt om længe kommer frem fra sit skjul

Det kan da kun blive en god dag, og jeg skal helt sikkert ud at gå en laaaaaang tur med barnevognen senere  

Rigtig god torsdag, og må solen skinne på jer

Ja det er fantastisk når solen titter frem - jeg har også savnet den. Her kan det desværre ikke blive til en tur med barnevognen da jeg har syge børn, men jeg nyder solen skinner ind i min stue og giver et dejligt varmt lys som man ikke får ved elpærer

Fortsat god dag

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

Jaaa det giver lige et energi boost

Anmeld

20. januar 2011

Tanja84

numsefisk skriver:

Har os lige siddet ved min altan dør og smilet for mig selv over det dejlige vejr

Man kan da hellere ikke andet

Anmeld

20. januar 2011

Tanja84

Laulund87 skriver:

Jaaa det giver lige et energi boost

Lige præcis

Det er meget godt der egentlig skal mere til nogen gange... ha, ha

Anmeld

20. januar 2011

Tanja84

Tdittmann skriver:

Ja det er fantastisk når solen titter frem - jeg har også savnet den. Her kan det desværre ikke blive til en tur med barnevognen da jeg har syge børn, men jeg nyder solen skinner ind i min stue og giver et dejligt varmt lys som man ikke får ved elpærer

Fortsat god dag

Øv med børnene, håber de snårt får det bedre.

Men du har nemlig helt ret, solen giver bare et helt andet lys

Anmeld

20. januar 2011

Brams

Det er bare fuldstændig fantastisk, nu føler man at foråret er lige rundt om hjørnet 

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

Tanja84 skriver:

Lige præcis

Det er meget godt der egentlig skal mere til nogen gange... ha, ha

Det betyder så meget med vejret og ens humør

Anmeld

20. januar 2011

Tanja84

Laulund87 skriver:

Det betyder så meget med vejret og ens humør

Det har du helt ret i...

Sad stille og roligt i sofaen og skulle lige tage mig sammen, mens jeg venter på Emma vågner fra sin formiddagslur, da jeg pludselig så ud af vinduet. For op af sofaen og masede hele hovedet op i ruden, mens jeg stod med det største smil. Dansede herefter en lille dans og fandt der ud af, at dette kun kan blive en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.