Børnefamilieydelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Tina&Laura

Andre end mig der ikke har fået det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

wiebking

Mine er gået ind..??

Anmeld

20. januar 2011

Tina&Laura

wiebking skriver:

Mine er gået ind..??

Underligt - kan det have betydning at vi er flyttet?

Anmeld

20. januar 2011

bagger26

SÅ lige at der også er en anden tråd hvor der bliver spurgt om det samme.. Men her har vi fået dem.. Det burde ikke have noget at gøre med, at du er flytter.. De sætter dem jo normalt direkte ind på din konto, og det skal de ikke bruge din adr for at gøre..

Anmeld

20. januar 2011

KajaHH

Ladelund87 har heller ikke fået, hun har også oprettet en tråd herinde

Anmeld

20. januar 2011

Plysbjørnen

Jeg har også fået

Anmeld

20. januar 2011

Tina&Laura

bagger26 skriver:

SÅ lige at der også er en anden tråd hvor der bliver spurgt om det samme.. Men her har vi fået dem.. Det burde ikke have noget at gøre med, at du er flytter.. De sætter dem jo normalt direkte ind på din konto, og det skal de ikke bruge din adr for at gøre..

Det kunne jo være. Hm, må ringe til SKAT - det er vidst det nemmeste. Men læste en tråd fra igår, forstod at der var noget rod med dem med over 3 børn - måske det ikke er den eneste fejl.

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mine er også gået ind

Anmeld

20. januar 2011

bagger26

Tina&Daniel skriver:

Det kunne jo være. Hm, må ringe til SKAT - det er vidst det nemmeste. Men læste en tråd fra igår, forstod at der var noget rod med dem med over 3 børn - måske det ikke er den eneste fejl.

Ja prøv at ringe til dem, du skal i hvert fald gøre dem opmærksom på at du ikke har fået dem..

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

Jeg har også lavet en tråd

Mine er lige gået ind, selvom de plejer at gå ind om natten

Jeg har fået ny konto, men det skulle ikke betyde noget så det kan da ikke betyde noget at du er flyttet Har du tjekket igen? Måske dine også bare er forsinket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.