Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Andre end mig der ikke har fået det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine er gået ind..??
wiebking skriver: Mine er gået ind..??
Underligt - kan det have betydning at vi er flyttet?
SÅ lige at der også er en anden tråd hvor der bliver spurgt om det samme.. Men her har vi fået dem.. Det burde ikke have noget at gøre med, at du er flytter.. De sætter dem jo normalt direkte ind på din konto, og det skal de ikke bruge din adr for at gøre..
Ladelund87 har heller ikke fået, hun har også oprettet en tråd herinde
Jeg har også fået
bagger26 skriver: SÅ lige at der også er en anden tråd hvor der bliver spurgt om det samme.. Men her har vi fået dem.. Det burde ikke have noget at gøre med, at du er flytter.. De sætter dem jo normalt direkte ind på din konto, og det skal de ikke bruge din adr for at gøre..
Det kunne jo være. Hm, må ringe til SKAT - det er vidst det nemmeste. Men læste en tråd fra igår, forstod at der var noget rod med dem med over 3 børn - måske det ikke er den eneste fejl.
Mine er også gået ind
Tina&Daniel skriver: Det kunne jo være. Hm, må ringe til SKAT - det er vidst det nemmeste. Men læste en tråd fra igår, forstod at der var noget rod med dem med over 3 børn - måske det ikke er den eneste fejl.
Ja prøv at ringe til dem, du skal i hvert fald gøre dem opmærksom på at du ikke har fået dem..
Jeg har også lavet en tråd
Mine er lige gået ind, selvom de plejer at gå ind om natten
Jeg har fået ny konto, men det skulle ikke betyde noget så det kan da ikke betyde noget at du er flyttet Har du tjekket igen? Måske dine også bare er forsinket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128