Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Pallemor

Hej alle.

Hvordan finder jeg ud af hvilken dato jeg præcis går af på barsel når min kommune ikke engang kan svare mig på det ?

Er sygemeldt fra mit arbejde så går direkte over i barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

ChatH

Pallemor skriver:

Hej alle.

Hvordan finder jeg ud af hvilken dato jeg præcis går af på barsel når min kommune ikke engang kan svare mig på det ?

jamen enten går man fra 4 uger før eller også er det otte uger før alt afhængig af om du er ansat kommunalt eller privat

Anmeld

20. januar 2011

Pallemor

jamen jeg er kommunalt ansat dvs 8 uger før.. men er det præcis 8 uger før ? eller kan der være +- dage

Anmeld

20. januar 2011

LRJ

Pallemor skriver:

Hej alle.

ca 4 uger før din termin skal du regne med nogle er heldige at få barsel før, når det er kommunen der giver penge  

Anmeld

20. januar 2011

Meilby

Pallemor skriver:

jamen jeg er kommunalt ansat dvs 8 uger før.. men er det præcis 8 uger før ? eller kan der være +- dage

Du skal regne i dage og ikke uger Dvs. 31 + 31 dage hvis det er måneder med 31 dage og ellers efter hvor mange dage der er

Anmeld

20. januar 2011

kate123

Hej Pallemor!

Ja jeg har lige været på min kommunes hjemmeside og hvis du har nemid kan du logge på din egen kommune.

De regner med uger på koldingkommunes hjemmeside.

Altså du har termin onsdag d. 30-3 så siger den torsdag d. 3-2 er din første dag på barsel.

Håber det kunne hjølpe dig.

Hilsen Katrine 29+1

Anmeld

20. januar 2011

Pallemor

kate123 skriver:

Hej Pallemor!

Ja jeg har lige været på min kommunes hjemmeside og hvis du har nemid kan du logge på din egen kommune.

De regner med uger på koldingkommunes hjemmeside.

Altså du har termin onsdag d. 30-3 så siger den torsdag d. 3-2 er din første dag på barsel.

Håber det kunne hjølpe dig.

Hilsen Katrine 29+1

Tusinde tak, det var sødt af dig tjekke det så meget ud for mig.

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Pallemor skriver:

Hej alle.

Hejsa:0)

Man tæller præcis i uger:0)

Dvs 8 uger tilbage fra den 30/3-2011 lander du på den onsdag den 2/2-2011 som vil være din sidste arbejdsdag - så fra den 03/02-2011 er der fri:0)

Christina - som har været igennem det 2 gange og skal igen lige om lidt:0)

Anmeld

20. januar 2011

Pallemor

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Man tæller præcis i uger:0)

Dvs 8 uger tilbage fra den 30/3-2011 lander du på den onsdag den 2/2-2011 som vil være din sidste arbejdsdag - så fra den 03/02-2011 er der fri:0)

Christina - som har været igennem det 2 gange og skal igen lige om lidt:0)

Tak det jo lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.