Wuhuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Lilac

SÅ er det sgu på tide jeg får noget ordentligt kluns at rende rundt i! Hopper på toget om lidt og så er det ellers kvalitetstid med mig selv 

De sidste uger har jeg været på samtale-kursus, hvor vi har lært en masse teknikker til brug i samtaleterapi. Det har været et super spændende "learning-by-doing" kursus, hvor vi har øvet samtale på hinanden. Det indebærer dog også at man deler sin sjæl med hinanden, og det kan mærkes når det har stået på i flere dage. Jeg har været noget så træt! Ikke blot det at man selv deler nogle dybe, intense følelser, men også det at man er koncentreret hele dagen, idet man også lytter til de andre... PYH! Men nu er det overstået, og jeg føler jeg har lært uendelig meget.

SÅ! Idag skal der bare shoppes ventetøj idet jeg inden længe skal i praktik og ud og lege "rigtig" psykolog! Og det kan jeg jo ikke når jeg ikke har noget at tage på 

Go' dag, damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

TbCp

Rigtig god fornøjelse

Lyder som et utroligt spændende kursus!

Og nej man kan da ikke komme i praktik uden tøj at tage på.... det går da virkelig ikke... så husk nu at køb rigeligt!

Anmeld

21. januar 2011

Lilac

TbCp skriver:

Rigtig god fornøjelse

Lyder som et utroligt spændende kursus!

Og nej man kan da ikke komme i praktik uden tøj at tage på.... det går da virkelig ikke... så husk nu at køb rigeligt!

Jeg havde en super dejlig tur - men synes godt nok moden inden for ventetøj er ekstremt fesen! Jeg fandt slet ikke alt det jeg gerne ville, så nu må jeg på jagt online i stedet...

Synes bare det er svært når man ikke kan prøve tøjet og se hvordan det sidder... men fik da et par nye bluser.... så ska' jeg da ikke rende nøgen rundt længere 

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

xxx skriver:

Jeg havde en super dejlig tur - men synes godt nok moden inden for ventetøj er ekstremt fesen! Jeg fandt slet ikke alt det jeg gerne ville, så nu må jeg på jagt online i stedet...

Synes bare det er svært når man ikke kan prøve tøjet og se hvordan det sidder... men fik da et par nye bluser.... så ska' jeg da ikke rende nøgen rundt længere 

Helt enig. Jeg synes også moden er noget fesen, til os med maver!

Jeg har købt to par bukser, og så bruger jeg de bluser jeg stadig kan være i.. Men det bliver meget det samme, for det sætter altså sine begrænsninger.

I øjeblikket går jeg i uniform på arbejde, så jeg skal bare have "noget" på, på vej på arbejde, og på vej hjem... Men om 14 dage skal jeg begynde i skole igen, og der ved jeg, at jeg bliver mere "kræsen"..

Og ja, det er svært at købe tøj over nettet, når man ikke kan prøve! Jeg har et par ventebukser i str. 44, og et i s/m.. Hvad vælger man så lige over nettet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.