Hjælp... er lidt urolig...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Tystys14

Hej piger ville lige høre jer om der er nogle der ved hvad det her kan skyldes?

I morges da jeg vågnede, gik jeg på wc som jeg plejer, og derefter gik jeg i køkkenet og lavede morgenmad. Da jeg havde spist og rejste mig for at ville ud med talerkenen, syntes jeg at det føltes en smule vådt i trussen.

Derfor gik jeg ud for at tjekke det, og fandt en halv stor våd plet midt i trussen. (større end almindelig udflåd ville jeg mene.)

Nogle der ved hvad det kan skyldes? Jeg har ikke haft problemer med at holde mig til jeg er kommet på wc, og følte ikke jeg skulle tisse, men kan det være derfor alligevel?

Ved god det er lidt klamt, men da jeg har hørt at fostervand lugter sødt, snusede jeg engang til det, men det lugtede af abselut intet...?

Er nu gravid i uge 34+6, så lidt for tidligt ville jeg mene til at det kan være fostervand... eller hvad?

Håber der er nogle der lige vil/kan hjælpe mig lidt her, blev ret urolig. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Tystys14

Der er lige kommet mere imens jeg skrev det første...

Anmeld

20. januar 2011

Gittemor09

Cho skriver:

Der er lige kommet mere imens jeg skrev det første...

jeg ville ringe til fødegangen for en sikkerheds skyld hvis jeg var dig.. for lige at få tjekket op på det..!!

det kan jo være så mange ting, så det er svært at sidde her på den anden side at skærmen og fortælle dig præcis hvad det er ....!!

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Cho skriver:

I morges da jeg vågnede, gik jeg på wc som jeg plejer, og derefter gik jeg i køkkenet og lavede morgenmad. Da jeg havde spist og rejste mig for at ville ud med talerkenen, syntes jeg at det føltes en smule vådt i trussen.

Derfor gik jeg ud for at tjekke det, og fandt en halv stor våd plet midt i trussen. (større end almindelig udflåd ville jeg mene.)

Nogle der ved hvad det kan skyldes? Jeg har ikke haft problemer med at holde mig til jeg er kommet på wc, og følte ikke jeg skulle tisse, men kan det være derfor alligevel?

Ved god det er lidt klamt, men da jeg har hørt at fostervand lugter sødt, snusede jeg engang til det, men det lugtede af abselut intet...?

Er nu gravid i uge 34+6, så lidt for tidligt ville jeg mene til at det kan være fostervand... eller hvad?

Håber der er nogle der lige vil/kan hjælpe mig lidt her, blev ret urolig. På forhånd tak

det lyder som da min slimprop røg, det gjorde den over nogen gange , det var flydende men mere end alm udflåd og lugtede slet ikk .

det startede ved mig i uge 32, men det kan da selvfølgelig godt være noget andet

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Cho skriver:

Jeg synes da du lige skal ringe til FG så du kan blive beroliget, Men jeg vil da sige at jeg med mine 3 i de sidste uger havde ret meget vandigt udflod, især om morgenen, vel nærmest fordi det har samlet sig sammen om natten oppe i bunden af skeden omkring livmoderhalsen.
Men igen..ring lige..blot for at være helt sikker på, at det ikek er fostervand, der siver.
Det er jo lige vel tidligt endnu.
Kommer du med en update?? 

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. januar 2011

Tystys14

SussieThyssen skriver:

Jeg synes da du lige skal ringe til FG så du kan blive beroliget, Men jeg vil da sige at jeg med mine 3 i de sidste uger havde ret meget vandigt udflod, især om morgenen, vel nærmest fordi det har samlet sig sammen om natten oppe i bunden af skeden omkring livmoderhalsen.
Men igen..ring lige..blot for at være helt sikker på, at det ikek er fostervand, der siver.
Det er jo lige vel tidligt endnu.
Kommer du med en update?? 

Kærligst
Sussie

Ja... men hvad skal jeg sige når jeg ringer? er helt forvirret... vidste faktisk heller ikke at der er en slimprop der kan gå...? hvad sker der hvis det er den?

tak for svaret.

Anmeld

20. januar 2011

Tystys14

sarah Foged skriver:

det lyder som da min slimprop røg, det gjorde den over nogen gange , det var flydende men mere end alm udflåd og lugtede slet ikk .

det startede ved mig i uge 32, men det kan da selvfølgelig godt være noget andet

Sker der noget ved at slimproppen går? Synes bare det er ret meget i forhold til hvad jeg før har prøvet, har også haft lidt udflåd som er emere vandet end det normalt er, men er ret sikker på det ikke er det.

Anmeld

20. januar 2011

Tystys14

Skal op til min kærestes læge med en urinprøve for ham, tror i de ville have noget imod jeg lige spurgte dem om det? eller tror i man skal have en tid?  

Øv troede ellers lige det ville blive en stille og rolig morgen, men nu jeg helt bekymret... dumt...

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Cho skriver:

Sker der noget ved at slimproppen går? Synes bare det er ret meget i forhold til hvad jeg før har prøvet, har også haft lidt udflåd som er emere vandet end det normalt er, men er ret sikker på det ikke er det.

det sker der ikk noget ved ,l kun hvis vand går

hvis du er nærvos for vandet siver kan du ringe til fg eller jordemoder lige og hører

nu når du alligevel skal forbi din kærestes læge kan det da ikk skade at spørge

Anmeld

20. januar 2011

Tystys14

sarah Foged skriver:

det sker der ikk noget ved ,l kun hvis vand går

hvis du er nærvos for vandet siver kan du ringe til fg eller jordemoder lige og hører

nu når du alligevel skal forbi din kærestes læge kan det da ikk skade at spørge

Nu har jeg taget et bind på, tage op til kærestens læge med prøven, og så spørger jeg ham hvad han mener...

Nu er det lige før jeg er så parnoid at jeg føler det siver hele tiden... men det skyldes nok mest at jeg tænker over det hele tiden

Tusind tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.