kendskab til malmø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

LauraLW

Hej derude.

Er der nogle af jer der kender malmø rigtig godt?

Vi skal afsted på fredag og vil gerne høre anbefalinger i forhold til hvor det er smart at parkere?
og hvor det er godt at spise frokost (skal være et sted hvor man kan have et lille barn med)?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

eElak

Det er næsten nemmere at tage toget derover, da malmø stationen er rimelig central... Man kan i hvert fald godt gå med barnevogn.. 

Men hvis det er fordi i skal til svägertorp og købe stort ind, så kan jeg godt forstå at i tager bilen.. 

kender desværre ikke parkeringsmulighederne, da jeg altid har taget tog/bus derover

Anmeld

19. januar 2011

LauraLW

Vi skal egentlig bare til malmø c, men fylder bilen godt op med mennesker så det økonomisk godt kan betale sig med bilen.

Men skal vi måske bare sigte efter stationen? Er centrum, sådan rent shoppe mæssigt, tæt derved?

Laura

Anmeld

19. januar 2011

nattergalen

Hej Laura.. 

Ja jeg vil mene det er nemmere med tog, man kan vist købe sådan en 24 timers billet.. Og alle shopping muligheder er i gåafstand fra stationen.. Der er både strøget, og et shoppingcenter ned mod enden af gågaden.. Så der er rigelig til I kan gå shop amok.. 

Rigtig god tur..

Anmeld

20. januar 2011

AndersKaas

Hej,

mit bud på et sted at parkere er P-huset "Anna". Det ligger på Drottninggatan ret tæt på Malmøs gågade.

Der er også P-pladser på Stortorget, som ligger ved gågadens begyndelse tæt på stationen. Her kan det dog være svært at finde ledige pladser.

Mvh

Anders Kaas Petersen

http://malmoguide.dk/

Anmeld

20. januar 2011

Tanja1234

Vi holder også altid i det P-hus der hedder Anna. Det er super nemt at finde og så er man midt i det hele med det samme.

Anmeld

20. januar 2011

LauraLW

AndersKaas skriver:

Hej,

mit bud på et sted at parkere er P-huset "Anna". Det ligger på Drottninggatan ret tæt på Malmøs gågade.

Der er også P-pladser på Stortorget, som ligger ved gågadens begyndelse tæt på stationen. Her kan det dog være svært at finde ledige pladser.

Mvh

Anders Kaas Petersen

http://malmoguide.dk/

mange tak for hjælpen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.