opdate på a jeg blev opereret idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2011

Anonym trådstarter

Så blev jeg sørme 6 tænder fattigere.... Det gik lige efter bogen og er lige kommet hjem... stod op kl 4 i morges... er meget hævet i hele hovedet, og er noget øm...!!! men må ikk spise fast mad og intet varmt..!!! så... ja, flydende kost til mig...

Tænder gemte de til mig.. vil gerne lave en lille æske med alle mine mindre fra de 4 operationer jeg skal igennem..!!1 1000 tak til min dejlige kæreste og dejlige far som har siddet hele dagen med mig derinde..!!! Min far ved med til a ligge mig til a sove...

Men ville partu hjem til vores datter og sove hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Anja.t

Jeg ved ikke hvorfor du er blevet opereret, men et stort og et  skal du i hvert fald have

mvh Anja

Anmeld

19. januar 2011

Noneother

Uuhh.. jeg skal osse ha´taget 8 om et års tid. -4 af dem er visdomstænder.

Så jeg er jo lidt nys. Gør det meget ondt nu, og hvor længe skal du leve flydende?

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Anja.t skriver:

Jeg ved ikke hvorfor du er blevet opereret, men et stort og et  skal du i hvert fald have

mvh Anja

pga min børnegigt... min kæbe er ødelagt så, hvis ejg skal kunne spise andet end sondemad om 5-7 år så skal det laves nu...  og tak tak...

Anmeld

19. januar 2011

Fru Dinesen

Hvor er det godt at det gik så fint 

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Så jeg er jo lidt nys. Gør det meget ondt nu, og hvor længe skal du leve flydende?

Hvorfor skal du have tænder ud..???

Jeg har gigt så derofr skal mine ud... jeg har ikk rigtig ondt nej... men lokalbedøvelsen som ligger i 1½ døgn efter nu a den er lidt ubehagelig... det spænder lidt og sitre som når en fod sover og du har ikk helt styr på mundvandet... nu var jeg i fuldnarkose og det skal du formentlig osse, går jeg ud fra..??

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Så blev jeg sørme 6 tænder fattigere.... Det gik lige efter bogen og er lige kommet hjem... stod op kl 4 i morges... er meget hævet i hele hovedet, og er noget øm...!!! men må ikk spise fast mad og intet varmt..!!! så... ja, flydende kost til mig...

Tænder gemte de til mig.. vil gerne lave en lille æske med alle mine mindre fra de 4 operationer jeg skal igennem..!!1 1000 tak til min dejlige kæreste og dejlige far som har siddet hele dagen med mig derinde..!!! Min far ved med til a ligge mig til a sove...

Men ville partu hjem til vores datter og sove hjemme...

Modige pige.
Hold da op hvor er du bare sej.
Og rigtig god bedring med helingsprocessen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Modige pige.
Hold da op hvor er du bare sej.
Og rigtig god bedring med helingsprocessen.

Kærligst
Sussie

hehe jo takker... håber på a kunne spise om en 3-5 dage... men er heldigvis vand til den flydene kost...

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Fru Dinesen skriver:

Hvor er det godt at det gik så fint 

det var lige i skabet... er spændt på om jeg kan sove...

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

hov glemte a svare på noget... nej det gør ikk disideret ondt, men det er lidt irriterende..!! og den flydende kost vare nok 4-5 dage... jeg er syet fordi de to nederste visdomstænder ikk var kommet frem... så derofr må man ikk drikke eller spise varmt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.