Hvilken fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

HopinWishin

Hvis nu man skal snyde lidt.. hvilken fondant har i så bedst erfaring med? Den fra specialkøbmanden eller dinkage.dk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Dot D

HopinWishin skriver:

Hvis nu man skal snyde lidt.. hvilken fondant har i så bedst erfaring med? Den fra specialkøbmanden eller dinkage.dk?

Ved ikke hvad du mener med at snyde.... Men jeg er vild med Wiltons fondant,  den kan købes hos Specialkøbmanden

Anmeld

19. januar 2011

HopinWishin

Dot D skriver:

Ved ikke hvad du mener med at snyde.... Men jeg er vild med Wiltons fondant,  den kan købes hos Specialkøbmanden

ved heller ikke om det er snyd.. Jeg har bare lavet fondant fra bunden de sidste to gange... farverne bliver ikke så flotte som ved færdig lavet

Anmeld

19. januar 2011

Dot D

HopinWishin skriver:

ved heller ikke om det er snyd.. Jeg har bare lavet fondant fra bunden de sidste to gange... farverne bliver ikke så flotte som ved færdig lavet

Nå men det vil jeg ikke kalde at snyde Jeg kan ikke fordrage at arbejde med det hjemmelavede, så jeg bruger kun Wiltons, og det er godt og flotte farver

Anmeld

19. januar 2011

HopinWishin

Dot D skriver:

Nå men det vil jeg ikke kalde at snyde Jeg kan ikke fordrage at arbejde med det hjemmelavede, så jeg bruger kun Wiltons, og det er godt og flotte farver

okay, tak for tippet =) jeg er blevet totalt bidt af det kage halløj!

Anmeld

19. januar 2011

Dot D

HopinWishin skriver:

okay, tak for tippet =) jeg er blevet totalt bidt af det kage halløj!

Det kan jeg godt forstå. Jeg nogle lidt større kageprojekter foran mig i den kommende tid.... GLÆDER MIG

Anmeld

19. januar 2011

roenlund

Dot D skriver:

er det denne du bruger???

http://specialkoebmanden.dk/search/fondant-klar-til-brug-2250-g-sugarpaste-4226.html?q=wilton+fondant&currency=DKK&btnGo.x=17&btnGo.y=14

Anmeld

20. januar 2011

HopinWishin

Dot D skriver:

Ja lige nøjagtigt

Jamen får du så fine farver når du selv blander op?... På dinkage.dk kan man jo få farvet fondant... f.ek.s perfekt baby lyserød farve

Anmeld

20. januar 2011

Laila T

Jeg bruger også den fra Wilton og farver selv. og det bliver rigtig flot, det eneste minus er jo hvis man ikke får lavet nok til at starte med så er det svært at ramme farven igen.

Jeg har også prøvet den farvede fra dinkage.dk den kommer fra Holland og smager mere af marcipan og ikke nær så sød som Wilton. men er fin fin at arbejde med.

Håber du kan bruge mit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.