10+0 update, lidt trist og nogle spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

170811

SÅ er jeg i 10+0. Det går sku fremad

Var til første lægebesøg i mandags, og fik lavet vandrejournal. Har fået tid til NF scanning, den 8. februar.

Jeg har samtidig fået konstateret begyndende bækkenløsning. ØV! Jer med begyndende bækkenløsning..: Levede i med begyndende bækkenløsning hele graviditeten, blev det bedre eller værre, blev i sygemeldt? Vil gerne høre lidt

Så har jeg fået fortalt chefen om graviditeten, og han var meget posititv, og har fået fjernet alle lange vagter fra vagtskemaet, og ja. generelt meget forstående. skøøønt

Så har jeg også fortalt det til min far. som bestemt ikke er glad. Hvad gør jeg ved det?  Han siger at det på ingen måde passer ind i mit liv, men hvornår gør et barn nogensinde det.. Han blev faktisk nærmest sur over det.  Suk. Det er godt nok en svær situation at være i. :/

Ja lidt snik snak herfra. Håber i har haft en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

NinaE

Jeg har ikke været til første lægebesøg endnu, men er 6 + 0 hvad jeg selv lige har kunnet regne mig frem til.

Hvordan konstaterede lægen begyndende bækkenløsning - har du haft meget ondt? Jeg har nemlig haft ret ondt i lænden/halebenet og jeg synes det er lidt tidligt.

Mht. din far... altså man vil jo altid gerne have at ens forældre bliver lykkelige for at blive bedsteforældre. Men hvis du bliver en ung mor eller hvis der ikke er nogen far, så er hans surhed måske mere et udtryk for bekymring. Det kan godt være han ikke synes det passer ind i dit liv, men det er jo dit valg. Uddannelse kan man jo også tage efter man har fået barn.... har jeg hørt 

Anmeld

21. januar 2011

170811

NinaE skriver:

Jeg har ikke været til første lægebesøg endnu, men er 6 + 0 hvad jeg selv lige har kunnet regne mig frem til.

Hvordan konstaterede lægen begyndende bækkenløsning - har du haft meget ondt? Jeg har nemlig haft ret ondt i lænden/halebenet og jeg synes det er lidt tidligt.

Mht. din far... altså man vil jo altid gerne have at ens forældre bliver lykkelige for at blive bedsteforældre. Men hvis du bliver en ung mor eller hvis der ikke er nogen far, så er hans surhed måske mere et udtryk for bekymring. Det kan godt være han ikke synes det passer ind i dit liv, men det er jo dit valg. Uddannelse kan man jo også tage efter man har fået barn.... har jeg hørt 

Tillykke Han trykkede lidt på mig rundt omkring. Ved lænden og sådan. Og ja har haft meget ondt. Har ondt hver dag. MEGET omkring lænden og halebenet, også ved hoften, foran når jeg går. Det er så irriterende, for jeg er tjener og går og løfter rigtig rigtig meget i løbet af en dag.

Og det med min far. Han synes bare ikke jeg har råd, også synes han at jeg er for ung. Men jeg fylder altså 23 lige efter jeg har født, og min kreste fylder 24. Derudover er jeg igang med uddannelse, så den bliver blot udskudt lidt. Ja jeg forstår ikke hvad der trykker hos ham, men han vender sig vel til tanken.

Anmeld

21. januar 2011

regalprime

170811 skriver:

Tillykke Han trykkede lidt på mig rundt omkring. Ved lænden og sådan. Og ja har haft meget ondt. Har ondt hver dag. MEGET omkring lænden og halebenet, også ved hoften, foran når jeg går. Det er så irriterende, for jeg er tjener og går og løfter rigtig rigtig meget i løbet af en dag.

Og det med min far. Han synes bare ikke jeg har råd, også synes han at jeg er for ung. Men jeg fylder altså 23 lige efter jeg har født, og min kreste fylder 24. Derudover er jeg igang med uddannelse, så den bliver blot udskudt lidt. Ja jeg forstår ikke hvad der trykker hos ham, men han vender sig vel til tanken.

Stort tillykke med det lille spir i maven

Jeg havde begyndende bækkenløsning i lang tid, inden jeg blev sygmeldt med godt 14 uger til termin Gab!!!!! Men ja, jeg kunne næsten ikk gå de dage hvor jeg havde rigtig ondt, gik til akupatur 2 gange i ugen, plus fys for at kunne holde ud at være til Jeg red så også da min fys sagde det vil være godt for mig at lave lidt, men kun hva jeg kunne holde til selvfølgelig. Men 10 uger ca hjemme på sofaen, og lidt gående og på sofa igen osv, det var så sygt!!! Jeg fødte 4 uger før termin ved aks.

Med hensyn til din far er det rigtig svært, min sted far blev meget sur over jeg blev gravi også. Mente jeg var for ung osv, og om ikk der gik 8 uger INDEN han så min lille pige!! Med det reasultat idag at jeg ikk ser ham mere, og ikk kommer ved min mor når han er hjemme. De er så i mellemtiden blevet skilt, men den mand var som min far for mig da jeg ikk har set min rigtige far i snart 13 år. Jeg blev så skuffet og indebrændt at jeg ikk gider se eller snakke med ham, og som om det ikk er nok, så den dag jeg lå og sku i aks har min kæreste taget min mor med på sygehuset, og hun ringer hjem til ham og fortæller hvordan det hele ser ud og siger hun ringer når hun gerne vil hentes. Hvortil han svare: Du er selv kommet derind, så må du selv komme hjem!!! NAR!!!! Er stadig så sur over det.

Nå ikk mere brok her fra mig, det er jo dig det handler om Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.