170811 skriver:
Tillykke
Han trykkede lidt på mig rundt omkring. Ved lænden og sådan. Og ja har haft meget ondt. Har ondt hver dag. MEGET omkring lænden og halebenet, også ved hoften, foran når jeg går. Det er så irriterende, for jeg er tjener og går og løfter rigtig rigtig meget i løbet af en dag.
Og det med min far. Han synes bare ikke jeg har råd, også synes han at jeg er for ung. Men jeg fylder altså 23 lige efter jeg har født, og min kreste fylder 24. Derudover er jeg igang med uddannelse, så den bliver blot udskudt lidt. Ja jeg forstår ikke hvad der trykker hos ham, men han vender sig vel til tanken.
Stort tillykke med det lille spir i maven
Jeg havde begyndende bækkenløsning i lang tid, inden jeg blev sygmeldt med godt 14 uger til termin
Gab!!!!! Men ja, jeg kunne næsten ikk gå de dage hvor jeg havde rigtig ondt, gik til akupatur 2 gange i ugen, plus fys for at kunne holde ud at være til
Jeg red så også da min fys sagde det vil være godt for mig at lave lidt, men kun hva jeg kunne holde til selvfølgelig. Men 10 uger ca hjemme på sofaen, og lidt gående og på sofa igen osv, det var så sygt!!! Jeg fødte 4 uger før termin ved aks.
Med hensyn til din far er det rigtig svært, min sted far blev meget sur over jeg blev gravi også. Mente jeg var for ung osv, og om ikk der gik 8 uger INDEN han så min lille pige!! Med det reasultat idag at jeg ikk ser ham mere, og ikk kommer ved min mor når han er hjemme. De er så i mellemtiden blevet skilt, men den mand var som min far for mig da jeg ikk har set min rigtige far i snart 13 år. Jeg blev så skuffet og indebrændt at jeg ikk gider se eller snakke med ham, og som om det ikk er nok, så den dag jeg lå og sku i aks har min kæreste taget min mor med på sygehuset, og hun ringer hjem til ham og fortæller hvordan det hele ser ud og siger hun ringer når hun gerne vil hentes. Hvortil han svare: Du er selv kommet derind, så må du selv komme hjem!!! NAR!!!! Er stadig så sur over det.
Nå ikk mere brok her fra mig, det er jo dig det handler om
Held og lykke med det
Anmeld