tænker bare ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Albatrossen

Hej Piger

jeg er nu 11+3 altså i 12 uge og man kan intet se, er det normalt ?? syntes bare når jeg ser alle jeres flotte billeder af maven bliver lidt frustreret... ''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

BellaCiinea

Det er meget forskelligt fra person til person =)

Nogle ser noget meget tidligt, mens andre ser noget rigtig sent.. såå =) vent du bare, maven skal nok titte frem =)

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

sælen skriver:

Hej Piger

jeg er nu 11+3 altså i 12 uge og man kan intet se, er det normalt ?? syntes bare når jeg ser alle jeres flotte billeder af maven bliver lidt frustreret... ''

det er helt normalt man først kan se noget senere, når man kan se noget tidligt, er det oftest fordi man er oppustet, end det er pga barnet, da babyen ikke er særlig stor på det tidspunkt, da den de første 12 uger udvikler alt, dvs organer osv, hvor dne først senere vokser mere og tager på i vægt. Livmoderen går heller ikke så højt op, livmoderen er ca i navlehøjde omkring uge 22+0

Se bla denne artikel

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/din-livmoder-vokser.htm

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

sælen skriver:

Hej Piger

Er det første gang du er gravid? 

Da jeg var gravid første gang, gik der lang tid før man kunne se noget mave på mig... 

Jeg har fået at vide som fleregangs gravid kan man se maven tydeligere... 

Anmeld

19. januar 2011

vitapigen

Man har heller ikke kunne se noget på mig da jeg var i uge 12 og jeg ventede også i spænding

Jeg er nu i uge 16 og i uge 15 begyndte jeg at vokse... Og nu har jeg fået en lille fin rund mave, så du skal også nok få mave på når du kommer lidt længere hen...  Det er jo meget individuelt - vi er alle unikke

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

19. januar 2011

Albatrossen

Ja det er første gang jeg er gravid....  så må jeg bare vente på baby bulen

Anmeld

19. januar 2011

Albatrossen

Ja det er første gang jeg er gravid....  så må jeg bare vente på baby bulen

Anmeld

19. januar 2011

mika.F

har selv tænkt på at oprette et indlæg om samme emne, jeg ved ikk præcis hvor langt jeg er henne, men burde os være liiige i starten af uge 12, og det irriterer mig grænseløst, og gør mig os lidt nervøs, at jeg intet kan se endnu, overhoved.. såå, ja, du er hvertfald ikk den eneste! ^^

jeg har så i forvejen lidt ekstra mave, så kommer sikkertt til at vente lidt ekstra, typisk når man bare gerne vil kunne se noget!

kram, og held og lykke herfra!

mika

Anmeld

19. januar 2011

miss freja

sælen skriver:

Hej Piger

Det er helt normalt, og især hvis man er første gangsgravid. Meeeeen det er ikke ensbetydende at man synes det er fair på nogen måde.. Jeg er idag 17+2, og min mave er altså heller ikke vokset endnu  Man kan godt blive helt misundelig på alle dem der har nogle flotte maver allerede. Men siger man ikke, at alt godt kommer til dem der venter?? hehe

Anmeld

19. januar 2011

Orkide86

Ved mig ku man førs se de omkring uge 20..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.