jeg ved ikk hva jeg skal sige, men jeg har brug for snakke med nogen der følger mig.. 
jeg er igang med min tredje graviditet, de to sidste gange er endt i naturlige aborter, hvilket nok har været bedst når jeg tænker tilbage på mit liv dengang, men den her gang, der skal det lykkes, men men men, jeg er nået til samme tid i graviditeten hvor det gik galt de sidste to gange, så selvfølgelig sidder jeg nu med en ubehagelig fornemmelse af at det skal ske igen, det at jeg endnu ikke har nogen synlige tegn på at jeg er i 12 uge gør mig endnu mere nervøs...
desværre føler jeg ik at min kæreste forstår mig, og min mor er ikk rigtigt til at snakke med, for hun ved ikk helt hvordan hun har det med at jeg er gravid, venner har jeg ikk mange af, og slet ingen jeg føler jeg kan snakke med om det... 

jeg skal til terminsbestemmelse i morgen på hvidovre hospital klokken 8.15, og nu ved jeg ikk helt præcis hvordan det forgår, men jeg er bare så bange for at gå alene derfra med en eventuelt dårlig nyhed....har rigtigt ondt i maven af at tænke på det her, og jeg har ikk sovet ordenligt i to uger fordi tankerne bare virvler omkring emnet i et stort kaos... jeg er så nervøs!
jeg græder mig i søvn hver nat når drømmene endelig beslutter at presse sig på og overtage mit tunge sind, men hvor længe skal det stå på..
ved ikk hva i skulle kunne gøre herinde, havde bare noget at komme af med...
suk...
kram til jer alle og go aften!
mika-forhåbentlig fremtidig mor
Anmeld