Hvilken frugtmousse passer til tobleronecreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

K&S

Hello kage-bage-ladies

Nu har jeg snart fødselsdag HURRAAAAAA  og det skal jo selvfølgelig fejres med en lækker lækker kage

Jeg har tænkt, at jeg ville prøve at lave tobleronecreme og noget frugtmousse, men hvad passer til tobleronecreme?

Jeg har selv haft limemousse i spil - det lyder MUMS MUMS, men ved ikke liiiige, om det vil passe sammen med toblerone ??

Og til sidst - er der nogen, der kan linke til opskrift på tobleronecreme + forslag til mousse? Og også evt. en opskrift på bunde

Jeg har tidligere brugt en alm. chokoladekage, men nu skal der altså ske noget nyt

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Den lykkelige

Hello kage-bage-ladies

Nu har jeg snart fødselsdag HURRAAAAAA  og det skal jo selvfølgelig fejres med en lækker lækker kage

Jeg har tænkt, at jeg ville prøve at lave tobleronecreme og noget frugtmousse, men hvad passer til tobleronecreme?

Jeg har selv haft limemousse i spil - det lyder MUMS MUMS, men ved ikke liiiige, om det vil passe sammen med toblerone ??

Og til sidst - er der nogen, der kan linke til opskrift på tobleronecreme + forslag til mousse? Og også evt. en opskrift på bunde

Jeg har tidligere brugt en alm. chokoladekage, men nu skal der altså ske noget nyt

Katja

Jeg har engang lavet toblerone og brombær creme.. smagte godt og var meget frisk i det sammen med den tunge choko smag..

Anmeld

19. januar 2011

K&S

milopilo skriver:

Jeg har engang lavet toblerone og brombær creme.. smagte godt og var meget frisk i det sammen med den tunge choko smag..

Mums, der lyder godt  det er helt sikkert med i de endelige overvejelser...!

Anmeld

19. januar 2011

K&S

- skriver:

hindbær, ville vælge en lidt syrlig frugt så det ikke bliver for sødt.

Hmm, ja hindbær er altid godt, men det har jeg "altid" brugt, så ville prøve noget nyt...!

Anmeld

20. januar 2011

K&S

Ingen andre der har forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.