...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Skouboe

Freja er nu på penicillin for en grim luftvejsinfektion og SIljas højre øre er fuldt af betændelse og drænet er stoppet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

JustAnotherName

Aajjjjj!! For fanden da, sikke det bare kører (NOT!!). Øv, det var dog noget møg. I må virkelig have rigtig god bedring! Jeg sender lidt tanker og styrke i Jeres retning 

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Der er vist ikke så meget andet at sige end

AAARRRGGGHHHHH!!!!

Og god bedring.... nu må i da snart være over flere års sygdom!

Anmeld

19. januar 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Aajjjjj!! For fanden da, sikke det bare kører (NOT!!). Øv, det var dog noget møg. I må virkelig have rigtig god bedring! Jeg sender lidt tanker og styrke i Jeres retning 

Tak Det er simpelt hen til grin. Jeg har også lige måttet starte SIlja på syredæmpende medicin igen, selvom jeg ved hun får ondt i maven af det. Nu hoster/gylper hun ren mavesyre op om morgenen før hun får mad.Nu prøver vi med 3 uger på medicin og en uge uden og ser om ikke det hjælper.

Anmeld

19. januar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

AAARRRGGGHHHHH!!!!

Mange tak... Og i lige måde løvrigt. Er i ved at være raske derhjemme?

Anmeld

19. januar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

AAARRRGGGHHHHH!!!!

Anmeld

19. januar 2011

anna-jonas

Lyder som vores liv pt. Hele december var fyldt med sygdom, både med Jonas og de to små med skoldkopper. I sidste uge var Anna syg med bronkitis, og lige nu har Ida været hjemme i 3 dge med en svær lungebetændelse. Jeg har samlet fået 2-3 timers søvn i døgnet siden i lørdags, så nu smutter jeg snart i seng, for skal på job i morgen. Vores aflaster kommer og passer Ida............thank god for that.

Ønsker rigtig god bedring til dine to tøser, og snarlig søvn til dig.

Knus Mette

Anmeld

19. januar 2011

Skouboe

anna-jonas skriver:

Lyder som vores liv pt. Hele december var fyldt med sygdom, både med Jonas og de to små med skoldkopper. I sidste uge var Anna syg med bronkitis, og lige nu har Ida været hjemme i 3 dge med en svær lungebetændelse. Jeg har samlet fået 2-3 timers søvn i døgnet siden i lørdags, så nu smutter jeg snart i seng, for skal på job i morgen. Vores aflaster kommer og passer Ida............thank god for that.

Ønsker rigtig god bedring til dine to tøser, og snarlig søvn til dig.

Knus Mette

I lige måde. Jeg håber vores unger snart bliver raske.

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Jo tak og vi har bare almindelige forkølelser nu så det er til at holde ud!

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Tak Det er simpelt hen til grin. Jeg har også lige måttet starte SIlja på syredæmpende medicin igen, selvom jeg ved hun får ondt i maven af det. Nu hoster/gylper hun ren mavesyre op om morgenen før hun får mad.Nu prøver vi med 3 uger på medicin og en uge uden og ser om ikke det hjælper.

ajghh, det stakkels lille pus!  Rigtig god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.