Synes tiden går ALT for langsom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Lisbeth1985

I morgen er det en uge siden, at jeg fik lagt to små guldæg op.. Synes tiden til testdag går så langsom... Er ved at blive sindsyg af den her ventetid - den ene dag kigger jeg på barnevogn på nettet og den næste dag tuder jeg, fordi jeg er bange for, at det heller ikke lykkes denne gang.. Hverdagen er virkelig en rutchebane for tiden..  Jeg håber så inderligt, at det er dette forsøg, der giver os vores meget ønskede bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

o1Mutte

Vi kan teste samme dag, så jeg lige. Den 27. Så håber og krydser for os begge at der er gevinst denne gang  

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

19. januar 2011

Lisbeth1985

o1Mutte skriver:

Vi kan teste samme dag, så jeg lige. Den 27. Så håber og krydser for os begge at der er gevinst denne gang  

Hvor længe har i prøvet?

Vi har prøvet i nogle år.. Vi startede i behandling i august efter vi havde brugt nogle måneder på udredningen.. Kan se i har prøvet i 14 måneder.. Jeg krydser fingre for, at der snart er en bebs på vej til jer

Anmeld

19. januar 2011

o1Mutte

Lisbeth1985 skriver:

Vi har prøvet i nogle år.. Vi startede i behandling i august efter vi havde brugt nogle måneder på udredningen.. Kan se i har prøvet i 14 måneder.. Jeg krydser fingre for, at der snart er en bebs på vej til jer

Nogle ÅR  Uha det er sku lang tid

Håber den er der for jer, denne gang, så i ikke skal igennem det igen. Og måske kan der jo være 2 Dobbelt lykke

Anmeld

19. januar 2011

Lisbeth1985

o1Mutte skriver:

Nogle ÅR  Uha det er sku lang tid

Håber den er der for jer, denne gang, så i ikke skal igennem det igen. Og måske kan der jo være 2 Dobbelt lykke

Det er rigtig lang tid Jeg håber, at vores ventetid er slut lige om lidt

Anmeld

19. januar 2011

o1Mutte

Lisbeth1985 skriver:

Det er rigtig lang tid Jeg håber, at vores ventetid er slut lige om lidt

Det håber jeg også for jer

Anmeld

19. januar 2011

Lisbeth1985

o1Mutte skriver:

Det håber jeg også for jer

Tak

Anmeld

19. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

I morgen er det en uge siden, at jeg fik lagt to små guldæg op.. Synes tiden til testdag går så langsom... Er ved at blive sindsyg af den her ventetid - den ene dag kigger jeg på barnevogn på nettet og den næste dag tuder jeg, fordi jeg er bange for, at det heller ikke lykkes denne gang.. Hverdagen er virkelig en rutchebane for tiden..  Jeg håber så inderligt, at det er dette forsøg, der giver os vores meget ønskede bebs

jeg skal teste den 26. og kan bare sååå godt forstå dig.

Er ved at blive sindsyg. Det ene øjeblik tror jeg lidt på det og det andet er jeg helt opgivende..har testet og testet selvom jeg godt ved det ikke giver mig noget som helst. jeg kan ikke bruge et positivt resultat pga otrivelle og et negativt giver mig følelsen af at det aldrig lykkes. Tror bare det er for at omsætte frustrationen til handling, nu når det ikke dur med et stort glas rødvin og en smøg.

Gid tiden bare ville gå.. man kan jo ikke tænke på andet.

Jeg er dog ret sikker på det lykkes for dig, men de to fine æg du fik lagt op. Siden du fik så mange på frys må de have valgt æg med top karakter til oplægning.

Anmeld

19. januar 2011

Fru Dinesen

Vil bare sige held og lykke til jer alle ...

Vi var igennen hele tuden for 5½ år siden 

da vi skulle ha vores søn 

det sjove er så at vores tøser er lavet helt naturligt 

Krydser for i snart har nogle gode tydlige streger 

Knusss 

Anmeld

19. januar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

det er bare trælst at gå og vente... ... sender lige  for at det griber godt fast indeni dig...

lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.