Kort hår eller langt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

dollygirl

Hej piger jeg er såå i tvivl om jeg skal ha kort hår eller langt .

Min mand synes jeg skal fjerne min extensions og blive klippet pagekort som victoria beckham engang havde... men er usikker på om det vil se ligeså flot ud til mig Hun er jo MEGA smuk i forhold til mit ansigt og tror min mand tænker jeg vil se ligeså smuk ud .. men tror ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Aves.

lillepuller skriver:

Hej piger jeg er såå i tvivl om jeg skal ha kort hår eller langt .

Min mand synes jeg skal fjerne min extensions og blive klippet pagekort som victoria beckham engang havde... men er usikker på om det vil se ligeså flot ud til mig Hun er jo MEGA smuk i forhold til mit ansigt og tror min mand tænker jeg vil se ligeså smuk ud .. men tror ikk

Du ville sgu da være smuk uden hår... så jeg synes du skal gøre som du har lyst til, at se lækker ud vil du helt sikkert ikke kunne undgå..

Anmeld

19. januar 2011

dollygirl

Eva. skriver:

Du ville sgu da være smuk uden hår... så jeg synes du skal gøre som du har lyst til, at se lækker ud vil du helt sikkert ikke kunne undgå..

årh hvor er du sød ..

Men kender du det med ens mand ser en lækker kvinde på tv og siger "sådan skal du klippes skat, det vil klæde dig ?" og man selv tænker ,, arrh jeg har jo ikke  hendes ansigt ..

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

En page er rigtig pæn til rigtig mange. Især hvis du lige får den klippet lidt længere - ligesom Victoria B faktisk.

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

lillepuller skriver:

årh hvor er du sød ..

Men kender du det med ens mand ser en lækker kvinde på tv og siger "sådan skal du klippes skat, det vil klæde dig ?" og man selv tænker ,, arrh jeg har jo ikke  hendes ansigt ..

Jeg har ingen mand, så kender det desværre ikke... men jeg er sikker på din mand ser dig og dit ansigt til det...forøvrigt synes jeg langt fra at hende Becham konen er pæn, tværtimod, så jeg vil sige du er mange mange gange smukkere..

Anmeld

19. januar 2011

Wish upon a star

Du er da vild smuk ligegyldigt hvilken frisure du har Men hvis du er i tvivl så kan du få råd og vejledning af din frisør. De kan jo ser hvad der passer bedst og er flottest til dit ansigt.

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Er sikker på, at du vil se ligeså smuk ud med page som du er med langt hår

Anmeld

19. januar 2011

dollygirl

Eva. skriver:

Jeg har ingen mand, så kender det desværre ikke... men jeg er sikker på din mand ser dig og dit ansigt til det...forøvrigt synes jeg langt fra at hende Becham konen er pæn, tværtimod, så jeg vil sige du er mange mange gange smukkere..

årh  tak søde

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

lillepuller skriver:

årh  tak søde

Så lidt da.. og smid endelig billeder ind når du har fået det gjort eller hvis du får det gjort..

Anmeld

19. januar 2011

dollygirl

dorthemus skriver:

Er sikker på, at du vil se ligeså smuk ud med page som du er med langt hår

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.