Indlæggelse af Oliver i min. 3mdr... gluuuups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Moar'en

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

held og lykke med det, håber de kan hjælpe ham. Stor krammer til dig . Der er ikke noget at sige til du har alle de følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

mullesmith2

Rigtig held og lykke med det. Og det er da noget positivt at der bliver gjort noget, så bare vær glad og stærk for din søn

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Åh søde M! Hvor er det dejligt der ENDELIG bliver gjort noget for jer, og ikke mindst for Oliver

Stor krammer til jer alle 4 derhjemme

Anmeld

20. januar 2011

twinboys

Moar'en skriver:

held og lykke med det, håber de kan hjælpe ham. Stor krammer til dig . Der er ikke noget at sige til du har alle de følelser.

Tusind tak

Anmeld

20. januar 2011

twinboys

mullesmith2 skriver:

Rigtig held og lykke med det. Og det er da noget positivt at der bliver gjort noget, så bare vær glad og stærk for din søn

Smiler og så stor tuder jeg da lige over at se dit twinse profil billede... dejlige unger...

Ja jeg må være stærk nu og tænke positivt...

Majbritt

Anmeld

20. januar 2011

twinboys

Tutter skriver:

Åh søde M! Hvor er det dejligt der ENDELIG bliver gjort noget for jer, og ikke mindst for Oliver

Stor krammer til jer alle 4 derhjemme

Tusind tak Tutter...

Majbritt

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Hej søs.

Jeg har helt overset dette indlæg Men du skal da lige have en hilsen med på vejen. Hvor jeg dog håber, I får den hjælp og udredning, I mangler, så I kan komme videre.

Ønsker jer al mulig held og lykke med det

Anmeld

23. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Smiler mange tak... og jeg kæmper for Oliver

Det ved jeg, du gør!!!!!!

Anmeld

23. januar 2011

fif

twinboys skriver:

I 4 år har han ikke ville spise... og er jeg ikke hjemme når vi skal have aftensmad kaster han op... også hvis vi er i byen og jeg ikke er med til at spise... Hver dag maaaaaaaaaaaaaaange gange om dagen spørger han mig om jeg skal afsted til møde, hjælpe Heidi og om jeg spiser hjemme...

Han har det psykisk dårligt og først nu gør de noget...

Majbritt

Stakkels dreng, håber de kan hjælpe ham!! Det jo super hårdt for både ham og jer... Mange gange held og lykke med ham!!!

Anmeld

23. januar 2011

2721

Dejligt og høre i endelig bliver taget seriøst og de nu sætter ind får at hjælpe jeres dreng til at få det bedre
Krydser alt der krydse kan for at det hele kommer til at hjælp, så i alle endelig kan få lidt sjælefred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.