Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Lotus86

Hej alle i kloge damer

Jeg har siden i formiddags fået sådan nogle ubehagelige jag i venstre side, nede ved lysken. Det gør ikke sådan ondt ondt, men det er bestemt ikke særlig behageligt.

Er der nogen der ved hvad det kan være? Jeg er 17+5 i dag.

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Hej alle i kloge damer

Jeg har siden i formiddags fået sådan nogle ubehagelige jag i venstre side, nede ved lysken. Det gør ikke sådan ondt ondt, men det er bestemt ikke særlig behageligt.

-Nanna

Jeg vil tro det er ligamentsmerter?

Anmeld

19. januar 2011

Lotus86

MoarJ skriver:

Jeg vil tro det er ligamentsmerter?

Men føles de meget forskelligt? For jeg har haft en del menstrautionslignende smerter her på det sidste, og det gik jeg ud fra var ligamentsmerter??

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Men føles de meget forskelligt? For jeg har haft en del menstrautionslignende smerter her på det sidste, og det gik jeg ud fra var ligamentsmerter??

Puh er ikke lige kendt på det område... Ligamentsmerter er vel menslignende? Jeg har ikke oplevet det endnu... 

Har du måske fået lavet nogle vrid med kroppen?

Anmeld

19. januar 2011

Lotus86

MoarJ skriver:

Puh er ikke lige kendt på det område... Ligamentsmerter er vel menslignende? Jeg har ikke oplevet det endnu... 

Har du måske fået lavet nogle vrid med kroppen?

Nej det har jeg ikke, ja så skulle det da være i søvne, men det tvivler jeg på... Det er sikkert meget normalt, man kan bare ikke lade være med at være obs, når noget føles anderledes end hvad man er vant til.

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Nej det har jeg ikke, ja så skulle det da være i søvne, men det tvivler jeg på... Det er sikkert meget normalt, man kan bare ikke lade være med at være obs, når noget føles anderledes end hvad man er vant til.

Ja, hvis det bliver værre og ikke til at holde ud, skal du nok en tur forbi lægen... 

Anmeld

19. januar 2011

joojoo

Lotus86 skriver:

Hej alle i kloge damer

-Nanna

Måske er det fordi din lille dreng bevæger sig og da han jo bliver større skubber han også til andre ting i din mave han ikke har gjort førhen.. Han skal jo have plads og gøre plads :-)

Anmeld

19. januar 2011

Mother-love

jeg er ret sikker på det er det samme som jeg havde.. det er ikke andet end ligamentsmerter.. jeg spurgte nemlig jordmor.. og det er ikke noget at være bekymret for det forsvinder nok snart.. det gjorde de ved mig.. har ikke haft dem i et par uger nu

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Hej alle i kloge damer

-Nanna

Det lyder som ligamentsmerter.
Det er når de store sener og muskler giver sig og strækkes ud fordi bebsen fylder mere og mere.
Så tag den lidt med ro..det går over igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Lotus86

Tusind tak for jeres svar, er rolig igen, er også sikker på det bare var ligamentsmerter, det er gået væk igen, så nu kan jeg nyde min aften uden at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.