Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har netop snakket med en fra salgs afdelingen fra milk copenhagen. og de ville rigtig gerne have at jeg startede med at sælge deres tøj. Allerede her den 5. feb!!
Jeg er bare så glad. nu skal der bare holdes en masse arrangementer.. Kan slet ikke få mine arme ned, men nu skal jeg så bare lige ringe til fagforeningen og høre om det er okay for dem at jeg har et cvr nummer og er provisionslønnet eller om de vil trække mig i min barsels penge.. hmmmm!! men mon ikke vi finder ud af det
JUBIIIII!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yeah!! TILLYKKE!!!
tillykke hvor fedt for dig
Fedt!!! Og er det da ikke et par Milk kjoler pigerne har på på billedet
WUUHUUUU !!!!! Fedt, fedt, feeeeedt manner!!!!
Sådan Chatarina. Tillykke for faen, din dejlige GO'E NOK tøs
idamaria83 skriver: Yeah!! TILLYKKE!!!
TAK
LIZO skriver: tillykke hvor fedt for dig
Tak søde
TbCp skriver: Fedt!!! Og er det da ikke et par Milk kjoler pigerne har på på billedet
Det er det præcis og tak. glæder mig til jeg skal igang
JustAnotherName skriver: WUUHUUUU !!!!! Fedt, fedt, feeeeedt manner!!!! Sådan Chatarina. Tillykke for faen, din dejlige GO'E NOK tøs
TAk sveske, ja hende jeg snakkede med ville enormt gerne have mig ansat og glædede sig til at komme igang, så det var jo fedt at starte med den ros.. er bare så glad!!!
Chatarina skriver: Har netop snakket med en fra salgs afdelingen fra milk copenhagen. og de ville rigtig gerne have at jeg startede med at sælge deres tøj. Allerede her den 5. feb!! Jeg er bare så glad. nu skal der bare holdes en masse arrangementer.. Kan slet ikke få mine arme ned, men nu skal jeg så bare lige ringe til fagforeningen og høre om det er okay for dem at jeg har et cvr nummer og er provisionslønnet eller om de vil trække mig i min barsels penge.. hmmmm!! men mon ikke vi finder ud af det JUBIIIII!!!
SÅDAN AMUKKE CHATARINA!!!
det er ikke fagforeningen der udbetaler dine penge, men kommunen... så du skal ringe til ydelsescenteret og få fat på den sagsbehandler der sidder med din barselsdagpenge sag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128