Nyt stjernetegn! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mira0911

Synes ikke man kan blive sur over det! Det er jo ikke officielt! Har da små grinet over det pludselige-nye-ikke-officielle-stjernetegn som er Løven ved mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Brams

JulieE skriver:

Hm... Godt tænkt... Googlede lige og der står lidt mere her:

http://gonews.dk.msn.com/wildnews/artikel.aspx?cp-documentid=155876521

Så forbliver jeg sgu´ en Stenbuk

Anmeld

19. januar 2011

Mortil3på3og6

Heej..

- Der er nogle der siger at jeg er kun hvis man er født i 2009 og efter det, at det bliver lavet om ..

Anmeld

19. januar 2011

Hasselnødden

Jeg er stadigvæk bare "Fisk" - jeg ligger bare i første kvartal af stjernetegnet nu end før hvor jeg lå i midten

Syntes det er super sjovt og er overhovedet ikke bekymret for om jeg er det ene eller det andet... det har moret mig kosteligt at finde ud af at min mand nu er Jomfru istedet for Vægt og min søn, som skulle være Stenbuk er blevet Skytte

Kan på ingen måde se det sure eller det frustrerende ved sådan en sjov ting  og mon ikke det har været undervejs længe, det skyldtes jo ikke en eller anden skribent der bare lige syntes det skulle laves om - men stjernernes positioner, jordens stilling osv. igennem de sidste 3000 år .. så træk vejret dybt og vid at der er noget man bare ikke kan forhindre, er Herre over eller har kontrol med

Anmeld

19. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg er stadig skytte. men resten af min familie har skiftet, og min bonus søn er endda blevet det helt nye tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.