Total ydmygelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

ooo

Jeg har lige været nede i en kopi butik, og printe mit speciale ud, og fik det indbundet. Har haft en ret dårlig morgen, med masser af opkast, men troede lige at jeg havde styr på skidtet.

Det havde jeg så IKKE. Kunne bare mærke at det ville gå galt, så jeg hev den medbragte nettopose frem fra tasken, netop taget med til nødsituationer, og kaster op i den.

Problemet er så bare, at der er hul i den møg pose, så jeg sidder med bræk über alles, og lugter fælt, mens folk gloede. Super fed fornemmelse...

Så er man da sikker på ikke at blive for kæphøj, når man sidder med et styks speciale, men lugter af bræk. Godt med noget til at afbalancere tingene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

mariamiss6

Åh nej din stakkel altså....

Anmeld

19. januar 2011

Ida.

Åh nej din stakkel

Men hey - du har printet specialet  TILLYKKE med det - det er sgu da sejt altså!!

Anmeld

19. januar 2011

sarahb

eiiiiii.... Undskyld.... Men kunne ikke lave være med at trække på smilebåvdet.. Eller hmm Øhhh Grine Bareeee LiiiiiiDT...
Ej hvor er det bare Typisk... Næste gang så må du lige tjekke poserne inden brug, ellers må du Gå Grøn, og medbringe et indkøbs net..

Jeg håber Virkelig snart din kvalme er Slut, det er simpelthen såååå forfærdeligt..

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Metchen skriver:

Jeg har lige været nede i en kopi butik, og printe mit speciale ud, og fik det indbundet. Har haft en ret dårlig morgen, med masser af opkast, men troede lige at jeg havde styr på skidtet.

Det havde jeg så IKKE. Kunne bare mærke at det ville gå galt, så jeg hev den medbragte nettopose frem fra tasken, netop taget med til nødsituationer, og kaster op i den.

Problemet er så bare, at der er hul i den møg pose, så jeg sidder med bræk über alles, og lugter fælt, mens folk gloede. Super fed fornemmelse...

Så er man da sikker på ikke at blive for kæphøj, når man sidder med et styks speciale, men lugter af bræk. Godt med noget til at afbalancere tingene.

Aj, dit stakkels pus.

Hehe, du beskriver situationen så levende, at jeg næsten kommer til at grine. Jeg kan lige se det for mig.

Aj, hvor er det møg-træls, at du skal døje så slemt med det kvalme.

Håber ikke dit speciale fik stink af bræk på sig ....så er dén underskrevet!

God bedring, og må den kvalme så snart fortage sig og blive væk!

Knus

Anmeld

19. januar 2011

NaFe

åhhh vor træls altså.... mindes det alt for godt da jeg selv sad midt i brugsen og en mand måtte løbe efter en pose som jeg måtte sidde og brække mig i.... det bare ikke sjovt af have det sådan af man ikke engang kan gå ud..puhaaaa

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

pyyyyha Mette, hi hi.... jeg håber for dig  at den kvalme snart fortager.... det er absolut ikke lykken nemli.....

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Ajjjj SCHEIZE!!!!

Men nu er specialet printet så må du glædes en lille smule over det, trods bræklugt

Anmeld

19. januar 2011

ooo

Jeg kan godt forstå at I griner lidt af mig, jeg kan selv godt se det komiske i situationen. Specielt efter at jeg har fået sovet på det. Så er alt bare bedre.

Og ja, det er da en smuk måde at underskrive specialet på. Så har baby også været med til det, eller...

Glæder mig til i morgen, hvor skidtet skal afleveres, så er det ude af verden. (Forhåbentlig)

Anmeld

19. januar 2011

anna-jonas

Åhhh............Søde Mette. Om ikke så længe vil du grine af hele episoden. Men kan sgu' godt forstå at du følte dig dårligt tilpas over det. Du kan jo ikke selv styre det, så det er jo ikke din egen skyld. En anden gang, så brug 2 poser, lagt inden i hinanden, det øger sikkerheden. ( Been there).

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.