Pandekagedagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

oo

Der er indført en ny tradition herhjemme; den 19. januar spiser vi for fremtiden ALTID pandekager med syltetøj  Det behøver ikke være klokken ti om aftenen pandekager, bare der er pandekager!

Så husker vi, at for et år siden skete et lille mirakel her i Alléskoven

Og ja vi glæder os umådeligt til Sol blir stor nok til at invitere venner med hjem til "pandekager på undfangelsesdagen" fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Der er indført en ny tradition herhjemme; den 19. januar spiser vi for fremtiden ALTID pandekager med syltetøj  Det behøver ikke være klokken ti om aftenen pandekager, bare der er pandekager!

Og ja vi glæder os umådeligt til Sol blir stor nok til at invitere venner med hjem til "pandekager på undfangelsesdagen" fest

det er sgu da også fantastisk! det er da ikke mange børn der kan prale af at blive fejret den dag de blev undfanget... det er da lidt sejt!

mmmmmm pandekager.... hmm... vi har noget ægge erstatning liggende, måske skulle vi bage pandekager...uden æg...

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Herhjemme fejrer vi nytårsaften på undfangelses-dagen, hehe

Sikke en herlig lille fest-tradition.
Jeg vil tænke på Jer imorgen, når VI skal have pandekager

Anmeld

19. januar 2011

mariamiss6

Tjuhl skriver:

LOL Pas nu på!!! Det ender med at huset i skoven bliver for lille

Anmeld

19. januar 2011

mariamiss6

og må jeg lige tilføje at den dag du satte det indlæg ind, stadig står SOLeklart i min erindring :D

Nogle gange så fortryder jeg at jeg ikke skrev til dig den dag, bare for at kunne bevise min påstand

Anmeld

19. januar 2011

anna-jonas

Det er da også en mærkedag af de store......................men for Sol's skyld, skal i nok kalde dagen noget andet. For det er dælme pinligt for en teenager, at holde en fest fordi mor og far havde sex for mange år siden, og at det resulterede i en lille SOL.

Ha' en god pandekagedag.........................uhmmm.

Knus Mette

Anmeld

19. januar 2011

ooo

Uhmmm, spis en pandekage for mig.

Skal der så arbejdes på en lillesøster eller bror til Sol? Tænker bare at I har lavet Sol så godt, så kan man da ligeså godt følge samme mønster som sidst.

Anmeld

19. januar 2011

Ida.

jeg husker godt pandekagedagen - og husker også, at jeg spurgte til den, da du oprettede den fantastiske tråd med billeder af første tegn på, at Sol var på vej

Altså hvor er det skægt....og en ganske god tradition med sådan en pandekagedag

Anmeld

19. januar 2011

oo

jeg kan lige se det for mig:

Sol: "vil du med hjem til mig og spise pandekager idag?"

ven: "hvorfor?"

Sol: "fordi min mor og far knaldede og lavede mig for ... år siden"

vi blir verdens pinligste mor og far!!(hurra)

ja og Søren har godt spurgt om vi ikke skulle prøve at se om vi kunne gøre således at vi skulle annoncere at Sol skal være storesøster til navngivningsfesten  altså....jeg tar ikk engang underhylerne af foran Søren endnu, såe... men han vil gerne prøve at ramme 11/11-2011 med næste baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.