fastelavnsboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2011

o0sus0o

så der snart fastelavns tid, her hjemme ELSKER vi at lave fastelavnsbolle både de små og store vil gerne have noget flere ider nogle der sidder inde med nogle gode opskrifter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

DK

Uhhh jeg elsker også hjemmebagte fastelavnsboller! Desværre bare som den eneste herhjemme, så når jeg får dem bagt, så skal jeg spise RET mange, he he! Men tilgengæld så laver jeg altid rom-glasur og kommer på! MUMS!

Opskriften er min oldemors og super hemmelig!

Knus!

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Årrh ku godt spise nogen lige nu :p

Anmeld

19. januar 2011

o0sus0o

DK skriver:

Uhhh jeg elsker også hjemmebagte fastelavnsboller! Desværre bare som den eneste herhjemme, så når jeg får dem bagt, så skal jeg spise RET mange, he he! Men tilgengæld så laver jeg altid rom-glasur og kommer på! MUMS!

Opskriften er min oldemors og super hemmelig!

Knus!

man må gerne have hemmelige opskrifter det har jeg også hehe her hjemme elsker vi begge fastelavnsboller emmeli er bare ike så vild med dem hvor der fløde i, det mine ynglings

Anmeld

19. januar 2011

o0sus0o

Babyklar skriver:

Årrh ku godt spise nogen lige nu :p

har jeg nemlig også og prinsessen er hjemme i dag så planen var vi skulle lave nogle i dag.

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

susan_bagger skriver:

har jeg nemlig også og prinsessen er hjemme i dag så planen var vi skulle lave nogle i dag.

MUMS  kigger lige med om der kommer en go opskrift er bare sååå dårlig til at bage hihi..

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

susan_bagger skriver:

så der snart fastelavns tid, her hjemme ELSKER vi at lave fastelavnsbolle både de små og store vil gerne have noget flere ider nogle der sidder inde med nogle gode opskrifter.

Der er en dødlækker i Karolines Børnekøkken 1. Prøv at google den. Mums siger jeg bare. Ellers skriv igen, så finder jeg den til dig

Anmeld

19. januar 2011

DK

susan_bagger skriver:

man må gerne have hemmelige opskrifter det har jeg også hehe her hjemme elsker vi begge fastelavnsboller emmeli er bare ike så vild med dem hvor der fløde i, det mine ynglings

Uha nej! Jeg vil også helst have dem med creme inden i! Jeg laver altid dobbelt op på cremen, i forhold til opskriften! De ruttede vist ikke sådan med det, dengang min oldemor bagte dem, he he...

Anmeld

19. januar 2011

o0sus0o

Baagøe skriver:

Der er en dødlækker i Karolines Børnekøkken 1. Prøv at google den. Mums siger jeg bare. Ellers skriv igen, så finder jeg den til dig

må jeg lige prøve tark

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

susan_bagger skriver:

må jeg lige prøve tark

Velbekomme. Du kan fylde alverden i dem. Jeg kommer marmelade, revet æble/pære, Nutella osv. i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.