Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften tøser
Hvad laver i, siden i ikke sover nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pakker kuffert til nogle hygge dage med manden i sommerhus LOVE IT ! .
Nalle skriver: Godaften tøser Hvad laver i, siden i ikke sover nu?
Jeg sidder bare og sumper lidt å a internet.
Men overvejer lige at se nogen af aftenens programmer jeg har optaget da vi ikke har været hjemme her til aften
Hvad med dig?
sidder og stener baby.dk og venter på manden kommer hjem, så jeg kan ønske ham tillykke med fødselsdagen
Gik i seng kl 22, men vågnede nu her fordi jeg var så skrækkeligt sulten. Såååå jeg er lige oppe efter en lille bid brød...
Er på arbejde
Jeg skal også sove igen, men har næsten ikke bestilt andet idag
men skulle lige ind og se om der var nogen, der havde skrevet noget interessant herinde
DK skriver: Gik i seng kl 22, men vågnede nu her fordi jeg var så skrækkeligt sulten. Såååå jeg er lige oppe efter en lille bid brød...
ER DU IKKE GÅET IGANG MED AT FØDE ENDNU??! Kan du så komme igang .. Hep Hep Hep Hep!!Jeg sidder og sumper på nettet, og ser lidt 'According To Jim', og sumper lidt mere .. It's just one of those days, you know
StephanieJ skriver: Jeg sidder bare og sumper lidt å a internet. Men overvejer lige at se nogen af aftenens programmer jeg har optaget da vi ikke har været hjemme her til aften Hvad med dig?
Ikke så meget, ser Acording to Jim, og stener lidt rundt på nettet, mens manden ligger ved siden af om bobler
Har en syg kæreste... og i ved sikkert hvordan mænd er når de er syge. Så jeg render og pusler om ham. Men vil snart i seng...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128