Søskene bedste venner eller hvad...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2008

twinboys

Mange tror at tvillinger er de bedste venner og altid kan lege sammen men her kommer så mit svar på det...

og det er da et godt spørgsmål... Men ja tvillinger er som andre søskende...(L)(L)(L)

Oliver & Alexander er de bedste venner og leger rigtig gogt sammen...

Men men men, de kan også være som hund og kat...

Lige nu da skændes de... De driller hinander... Og Oliver råber hold op og så pjatter de og så kører det on off... Så sladder de og så er de bedste venner igen...

Så kommer Oliver ind og siger, jeg havde den altså først og jeg vil lege i hulen helt alene... Så går han tilbage til hulen og sender Alexander ud...

Alexander råber så tudefjæs til ham og så må jeg ud og hjælpe dem...

5 min. efter leger de begge i hulen og griner højlydt...

De kære unger...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

twinboys

Er det ikke rigtigt???

Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

i min familie er der også tvillinger
og de er virkelig som hund og kat.. ved ikke om det er fordi de ikke er enæg.. men lige så meget uvenner de er så en time efter sidder de sammen og leger.
forældre flyttet i større hus så de kunne få hver ders værelse nu har de legerum i det ene og sover i det andet for det ente altid med den ene sov på gulve i det ene værelse..
men de er sku skønne..

Anmeld

17. september 2008

fam.4xc

jo de tvillinge par vi har i vores familie er ihvertfald som du beskriver dine drenge:P Det ene sæt er nu 28 år og bor stadig hjemme... de læser til det samme og laver mange ting sammen og ender sikkert også med at flytte sammen når de flytter hjemmefra - hvis de gør det :P Men skændes det kan de stadig... og bedste venner er de også stadig :D

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Smiler...:) og så efter 28år... Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

Heidi B

Hej...

Mine er jo kun 2 år.... men efter vores indlæggelse med Mikkel, kunne vi da se Jeppe savnede ham... Ikke i dp, for der leger de ikke så meget sammen.... Mikkel lege med den stille pige og Jeppe skændes med den "skrappe" pige. (L)
Når jeg kom hjem med Mikkel og Jesper havde hentet Jeppe i dp, blev de vildt glade for at se hinanden... Men samtidig reagerede Jeppe ved at skubbe til Mikkel og stjæle han sut og klud....
Men glæder mig til årene der kommer.... 8D

(H) Heidi

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Heidi Bakke skriver:

Hej...

Mine er jo kun 2 år.... men efter vores indlæggelse med Mikkel, kunne vi da se Jeppe savnede ham... Ikke i dp, for der leger de ikke så meget sammen.... Mikkel lege med den stille pige og Jeppe skændes med den "skrappe" pige. (L)
Når jeg kom hjem med Mikkel og Jesper havde hentet Jeppe i dp, blev de vildt glade for at se hinanden... Men samtidig reagerede Jeppe ved at skubbe til Mikkel og stjæle han sut og klud....
Men glæder mig til årene der kommer.... 8D

(H) Heidi

Thi hi små børn små problemer... Store børn store problemer...:)):)):))

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.