3 uger over tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

sandratobias

SussieThyssen skriver:

Hvor er det godt at høre.
Held og lykke med resten af forløbet

Kærligst
Sussie

Mange takker.. Håber da der går et par uger endnu...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mullebergen

Dejligt 

Min den første er født 34+1 og nummer to er født 36+6  Kan godt huske det der med at jeg følte jeg var gået over tid da jeg kom til 34+2, selvom jeg jo slet ikke var.

Håber din den lille bliver i maven mindst 3 uger endnu 

/Matilde, der faktisk føler sig lidt snydt over aldrig at prøve at komme til terminsdatoen 

Anmeld

18. januar 2011

SpunkenJo

sandratobias skriver:

Ja så er jeg kommet 3 uger længere i denne graviditet, end hva jeg var med den 1...  
Er bar så glad for at det går så godt denne gang..  

Den lille er godt nok stadig for lille, men kun 18% undervægtig, så det går den rigtige vej... H*n har lagt på 23%... 

Ville egentligt ikk så meget med indlægget andet end at jeg bar er glad..

Sandra - uge 34+2 med lillebror/søster... Storebror født i uge 31+2...  

Sådan et indlæg satser jeg på at kunne lave engang

Vandet gik her 31+4 og fødte 32+1....

Din tråd får mig til at smile og glæde mig til næste gang, fremfor at frygte det.

Tak for det

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

MatildeS skriver:

Dejligt 

Min den første er født 34+1 og nummer to er født 36+6  Kan godt huske det der med at jeg følte jeg var gået over tid da jeg kom til 34+2, selvom jeg jo slet ikke var.

Håber din den lille bliver i maven mindst 3 uger endnu 

/Matilde, der faktisk føler sig lidt snydt over aldrig at prøve at komme til terminsdatoen 

tror at alle der har født for tidligt har det sådan.. Det har jeg da i hvert fald oz... Ved mig 1. gang føler jeg mig snydt for fødslen, da det blev PKS, så håber jeg kan opleve det denne gang..  

Håber jeg når til i hvert fald uge 37... 
Da du fødte begge gange hvor længe var i indlagt..???  

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

SpunkenJo skriver:

Sådan et indlæg satser jeg på at kunne lave engang

Vandet gik her 31+4 og fødte 32+1....

Din tråd får mig til at smile og glæde mig til næste gang, fremfor at frygte det.

Tak for det

Ej... Smilte helt da jeg læste det... Er dejligt jeg ku få dig til at smile.. Er oz blevet fulgt godt denne gang..  

Krydser for dig når det blir din tur at du kan lave sådan et indlæg, og endda et bedre et.. 

Anmeld

18. januar 2011

SpunkenJo

sandratobias skriver:

Ej... Smilte helt da jeg læste det... Er dejligt jeg ku få dig til at smile.. Er oz blevet fulgt godt denne gang..  

Krydser for dig når det blir din tur at du kan lave sådan et indlæg, og endda et bedre et.. 

Jeg krydser for dig nu så ka du krydse for mig om et års tid eller noget

Hvad har de gjort denne gang for at følge dig tættere?

Og hvor ska du føde?

Anmeld

18. januar 2011

Mullebergen

sandratobias skriver:

tror at alle der har født for tidligt har det sådan.. Det har jeg da i hvert fald oz... Ved mig 1. gang føler jeg mig snydt for fødslen, da det blev PKS, så håber jeg kan opleve det denne gang..  

Håber jeg når til i hvert fald uge 37... 
Da du fødte begge gange hvor længe var i indlagt..???  

Første gang 11 dage -Blev så indlagt igen efter 4 dage fordi han ikke ville spise (det var jul så der var lige lovlig meget turmult omkring ham) og var indlagt i 4 dage mere 

Anden gang skulle vi have været hjemme samme aften men jeg bad til en af de første jordemoderkonsultationer om at få bare en enkelt overnatning. Jeg følte mig ikke helt tryg ved at skulle hjem med det samme da jeg jo var lige så meget førstegangsmor til et maturt barn som alle andre  Vi sov der fordi vedroppet først var færdigt klokken 1 (det skal løbe et par timer efter fødslen), hvis det havde været om dagen tror jeg at vi var taget hjem med det samme 

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

SpunkenJo skriver:

Jeg krydser for dig nu så ka du krydse for mig om et års tid eller noget

Hvad har de gjort denne gang for at følge dig tættere?

Og hvor ska du føde?

Ska føde på Sønderborg sygehus....  

Jamen har fået mange scanninger... Først hver 14. dag, og så et par uger var det 1 gang i ugen... Den ene gang flowscanning og ugen efter vægt, nu er det så hver 14. dag igen... Har været mange gange ved jordemoder (zyz jeg selv) men gør mig overhovedet ikk noget, for hellere at der blir tjekket nok end at det går galt igen... 

Så må jeg hellere krydse fingre for dig når tiden er inde..  

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

MatildeS skriver:

Første gang 11 dage -Blev så indlagt igen efter 4 dage fordi han ikke ville spise (det var jul så der var lige lovlig meget turmult omkring ham) og var indlagt i 4 dage mere 

Anden gang skulle vi have været hjemme samme aften men jeg bad til en af de første jordemoderkonsultationer om at få bare en enkelt overnatning. Jeg følte mig ikke helt tryg ved at skulle hjem med det samme da jeg jo var lige så meget førstegangsmor til et maturt barn som alle andre  Vi sov der fordi vedroppet først var færdigt klokken 1 (det skal løbe et par timer efter fødslen), hvis det havde været om dagen tror jeg at vi var taget hjem med det samme 

Oka, det var da ikk længe i lå... Vi lå i 7 uger, men det var jo så oz før dig... Men han vejede 1257 da han blev født og da vi var hjemme vejede 3400...  

Har tænkt på at hvis det er muligt så vil jeg hjem så hurtigt som muligt, selvom jeg reelt set føler mig som 1. gangs hvis jeg når tiden eller bar tættere på... Har nok fået for meget sygehus kulder..  

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

sandratobias skriver:

Ska føde på Sønderborg sygehus....  

Jamen har fået mange scanninger... Først hver 14. dag, og så et par uger var det 1 gang i ugen... Den ene gang flowscanning og ugen efter vægt, nu er det så hver 14. dag igen... Har været mange gange ved jordemoder (zyz jeg selv) men gør mig overhovedet ikk noget, for hellere at der blir tjekket nok end at det går galt igen... 

Så må jeg hellere krydse fingre for dig når tiden er inde..  

Dejligt at høre de har taget sig så godt af dig. Håber de gør det samme ved mig herovre i Kbh

Hvornår blev du scannet første gang?

Oh hva betyder det der flow?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.